ّبه گزارش اتاق خبر اردکان، "احمد شکراللهی" رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردکان در گفت‎‎وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) –منطقه یزد با اعلام این خبر، افزود: لیگ آکروژیم باشگاه‎‎های کشور از 22 آبان ماه در تهران آغاز خواهد شد که برای حضور پرقدرت در این رقابت‎‎ها، تیم هیات ژیمناستیک اردکان به عنوان نماینده استان به این بازی‏‏ها اعزام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: "بهزاد طالعی" و "محمدعلی اکبریان" تیم دو نفره و "علیرضا کمالی"، "سید محمد اکرم زاده"، "سیدرضا فتوحی" و "علی محمدی" تیم چهار نفره شهرستان اردکان هستند که به مربیگری "بهزاد طالعی" و سرپرستی "محمدحسین کمالی" در این رقابت ها با دیگر رقبای خود به رقابت می پردازند.

این مقام مسئول افزود: آکروژیم یکی از زیرمجموعه‌‌های ورزش زیبای ژیمناستیک بوده که ترکیبی از حرکات آکروباتیک و حرکات ریتمیک به همراه موزیک است که مجموعه این حرکات، زیبایی و پیچیدگی و توان بالای بدن انسان را به تصویر می کشد.

شکراللهی گفت: این ورزش حالت نمایشی دارد و می‎‎توان از آن در مراسم‏‏های مختلف استفاده کرد.

گفتنی است؛ تیم آکروژیم اردکان که سال گذشته با نام ایفاسرام اردکان در این رقابت‎‎ها حضور پیدا کرده بود، یک مقام قهرمانی و دو مقام نایب قهرمانی آکروژیم کشور را نیز در کارنامه خود دارد.