به گزارش اتاق خبر اردکان، در آستانه میلاد با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) و روز اخلاق و مهروزی جلسه تجلیل از خیرین و نیز بررسی راهکارهای توسعه و ارتقای رشته ورزشی بوچیا در شهرستان با حضور امام جمعه، رئیس اداره بهزیستی، معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان اردکان، مسئولان و مربیان رشته ورزشی بوچیا در اردکان و جمعی از خیرین حامی این ورزش در محل هتل باغ سرای اردکان برگزار شد.
 
در ابتدای این جلسه «غلامرضا سیاحتی» مسئول راه اندازی ورزش بوچیا در اردکان ضمن تقدیر از حضور و همراهی حجت السلام والمسلمین «سید اسماعیل شاکر» امام جمعه اردکان، مسئولان ادارات  بهزیستی و ورزش و جوانان شهرستان از حضور کمرنگ دیگر مسئولان شهرستانی دعوت شده در این مراسم  ابراز ناراحتی کرد. 
 
وی با بیان محدودیت های ایجاد شده در اثر معلولیت برای فرد معلول و خانواده وی را موجب افزایش توانمندی و روحیه نشاط در معلول و خانواده دانست.
 
سیاحتی با اشاره به کمبود های  این رشته ورزشی در شهرستان و سپاس از خیرانی که در تامین هزینه های این رشته پیشگام بوده اند خواستار حمایت مسئولین و خیرین شد.
 
رئیس اداره بهزیستی اردکان  نیز ضمن اظهار خوشحالی از حضور اجتماعی موفق معلولان در عرصه های ورزشی و ارج نهادن به همت آنان ، از تلاش های زحمت کشان این عرصه قدردانی کرد و افزود : « احساس شادابی و امید به زندگی اولین اثر ورزش در معلولان و خانواده‌هایشان است و معلولان با ورزش به اعتماد به نفس دست پیدا خواهند کرد.
 
وی ورزش را تسکین دهنده آلام جسمی و روحی معلولان برشمرد و خواستار گسترش فعالیت های ورزشی و هنری در میان معلولان شد.