فرماندار اردکان در آیین افتتاح آموزشگاه شهید عاصی‌زاده:
فرماندار اردکان در آیین افتتاح آموزشگاه شهید عاصی‌زاده اردکان گفت: از اصول تغییرناپذیر نظام جمهوری اسلامی ایران، استکبارستیزی است که دولتمردان جمهوری اسلامی در هر دوره‌ای متعهد به پای‌بندی به این اصل هستند و طبیعی است به اقتضای شرایط و با رعایت اصول، تصمیمات متفاوتی گرفته شود.
 
 
هادی مقیمی گفت: دولت تدبیر و امید با درنظرگرفتن اصول نظام و با حمایت مقام معظم رهبری باب گفت‌وگو و مذاکره با دنیا را دوباره باز کرد. وی افزود: شرایط کنونی دنیای اقتضا می‌کند که در عین تعامل با دنیا و بهره‌گیری از منطق و تعقل، در برابر دشمنان و مستکبران قاطعانه و با چشمان باز ایستادگی کنیم.
 
 
فرماندار اردکان که در جمع دانش‌آموزان سخن می‌گفت تأکید کرد: اساسی‌ترین وظیفه دانش‌آموزان، تحصیل و کسب علم است؛ چرا که دانش‌آموزان، آینده‌سازان این کشور هستند و با درس‌خواندن و کسب تخصص و مهارت‌های لازم می‌توانند بهترین خدمات را به کشور ارائه دهند.
 
 
مقیمی تصریح کرد: در شرایط کنونی مرزهای جغرافیایی معنایی ندارد و در جامعه بشری و انسانی باید اصول و مبانی اخلاق و اسلام را بر اساس مکتب تشیع و بهره‌گیری از تعالیم ائمه اطهار ترسیم و به دنیا عرضه کنیم.
 
 
وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار شهید عاصی‌زاده گفت: این آموزشگاه به نام شهیدی مزین شده است که با تمام وجود برای حفظ امنیت و رشد و بالندگی کشور جنگید و دانش‌آموزان وظیفه دارند با تحصیل و تذهیب، دِین خود را به این شهید بزرگوار ادا کنند و این آموزشگاه بتواند در سال‌های آینده، ده‌ها «عاصی‌زاده» تربیت کند.
 
 
نماینده عالی دولت در شهرستان اردکان بر لزوم بهره‌گیری از فرصت جوانی تأکید کرد و افزود: فرصت جوانی به سرعت از دست می‌رود و باید با برنامه‌ریزی و استفاده بهینه از این فرصت؛ به رشد و بالندگی رسید.
 
 
فرماندار اردکان در پایان با اشاره به این که هزینه‌کرد اعتبارات در بحث آموزش و پرورش دانش‌آموزان، سرمایه‌گذاری بلندمدت برای آینده کشور است؛ افزود علاوه بر اعتبارات مصوب ملی این حوزه، در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بیش از ۳۷ میلیارد ریال به امر آموزش و پرورش اختصاص یافته است.