جاوید عیدانی مطرح کرد:

بخشدار خرانق گفت: اصلاح نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای در اولویت فعالیت‌های ادارات مرتبط در بخش خرانق خواهد بود.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، جلسه ستاد ایمن‌سازی مسیرهای روستایی ویژه زمستان بخش خرانق با حضور دهیاران، مسئولان نمایندگی‌های ادارات بخش خرانق و پلیس‌راه یزد - طبس در محل بخشداری خرانق برگزار شد.

 

جاوید عیدانی، در ابتدای این نشست با تبریک میلاد پیامبر خاتم (ص) و هفته وحدت با اشاره به فرارسیدن ۳۰ آبان روز شهرستان اردکان، به سالروز ورود امام رضا (ع) به بخش خرانق اشاره کرد و از برگزاری مراسم ویژه این روز در روستای خرانق و رباط پشت بادام خبر داد.

 

بخشدار خرانق در ادامه با اشاره به نزدیک شدن فصل زمستان و بروز سرما به مخاطرات جاده‌ای در این فصل اشاره کرد و گفت: قرارگرفتن در طریق‌الرضا و میزبانی از زوار امام رضا (ع) موهبتی است که نصیب اهالی بخش خرانق شده و رفع موانع موجود در حوزه راه‌های این بخش در جهت کاهش حوادث جاده‌ای از مهم‌ترین اولویت‌های این بخشداری خواهد بود.

 

بخشدار خرانق در ادامه به بررسی مشکلات حوزه راه‌های بخش خرانق پرداخت و افزود: همکاری ادارات و مشخص کردن نقاط حادثه‌خیز در جهت جلوگیری از بروز حوادث باید در اولویت کارهای ادارات قرار گیرد و امیدواریم با تلاش و جدیت همه نهادهای امدادی، خدماتی، انتظامی و با همکاری دهیاران بخش در رفع موانع و اصلاح نقاط حادثه‌خیز شاهد سفرهای بی‌خطری برای هم‌میهنان عزیز باشیم.

 

در پایان رؤسای ادارات و نمایندگی‌های مستقر در بخش خرانق به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.