در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر احمدآباد مطرح شد:
فرماندار اردکان در نشست شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر احمدآباد گفت: پروژه مصلای چندمنظوره احمدآباد یکی از پروژه‌های شاخص استان است که در سایه هم‌دلی مسئولان شهر احمدآباد و البته پی‌گیری و نقش‌آفرینی امام‌جمعه این شهر به سرانجام رسیده است.
 
 به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان 'بهروز شهابی‌زاد' با تجلیل از مقام علما و اندیشمندان احمدآبادی، مردم احمدآباد را نجیب، فهیم و با ضریب هوشی بالا توصیف کرد و گفت: این پتانسیل می‌تواند در راه اعتلای کل شهرستان مورد استفاده قرار گیرد.
 
'شهابی‌زاد' با اشاره به وضعیت اعتبارات و مشکلاتی اقتصادی کشور افزود: کارکردن در این شرایط نیازمند علاقه جدی و تعصب خاص است و این روحیه خوشبختانه تاکنون در شورای شهر احمدآباد مشاهده شده است.
 
وی افزود: هیچ مسئله‌ای بدون پی‌گیری و سماجت لاینحل باقی نمی‌ماند و در این زمینه آماده همکاری با شهرداری و شورای این شهر هستیم.
 
فرماندار اردکان اعتبارات بازآفرینی شهری را یک پتانسیل مهم برای شهر احمدآباد عنوان کرد و ادامه داد: مسئله کمبود زمین برای ساخت مسکن با توجه به وضعیت شهری احمدآباد یکی از موارد مشکل‌آفرین است و می‌توان با تعریف شهرک جدید و بازنگری در طرح جامع تفصیلی شهر احمدآباد این مسئله را حل کرد.
 
'بهروز شهابی‌زاد' همچنین با اشاره به برنامه‌های اعلام‌شده در مراسم معارفه خود به عنوان فرماندار اردکان، نوید داد در صورت انجام پی‌گیری‌های مقدماتی توسط اعضای شورای شهر احمدآباد، در خصوص ایجاد شهرک جدیدی در این شهر برای حل مسئله مسکن رای‌زنی‌ها و پی‌گیری‌های لازم تا حصول نتیجه با مقامات استانی و کشوری از سوی فرمانداری اردکان انجام خواهد شد.
 
وی با تقدیر از نگاه آینده‌نگرانه شورای شهر و شهرداری احمدآباد در تخصیص آب فضای سبز، از رای‌زنی با مدیران آب استان برای تخصیص آب شرب به احمدآباد در هفته آینده خبر داد و اظهار امیدواری کرد این مهم به مرحله عملیاتی برسد.
 
گفتنی است در ابتدای این نشست که امام‌جمعه احمدآباد، بخشدار مرکزی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر احمدآباد حضور داشتند؛ حاضران به بیان دیدگاه‌ها، نقطه‌نظرات و مشکلات خود پرداختند و فرماندار اردکان قول پی‌گیری آن‌ها را داد.