به گزارش اتاق خبر اردکان عصر روز گذشته گروهی از پیکشسوتان هنری،  نمایندگان انجمن ها، موسسات و گروه های فرهنگی هنری شهرستان اردکان به همراه «علی زمانیان» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردکان در تالار فرهنگ اردکان دیداری صمیمی با امام جمعه اردکان داشتند.

بنا بر این گزارش در این دیدار 2 ساعته هر یک از حاضرین به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود و مباحث اخیر مطرح شده پرداختند و  حجت الاسلام و المسلمین "سیداسماعیل شاکر" امام جمعه اردکان نیز با نکته سنجی دقیق و سعه صدر به سوالات و ابهامات موجود پاسخ داد و در پایان هنرمندان را با سخنان اندیشمندانه خود رهنمود ساخت.

 

نکته قابل توجه این نشست که جمعی از شاعران و هنرمندان پیشکسوت شهرستان نیز در آن حضور داشتند این بود که صبوری، انتقادپذیری و متانت سید اسماعیل شاکر امام جمعه محترم اردکان حاضرین را به تحسین واداشت تا جایی که امام جمعه اردکان در چند مورد اقدامات ارزشمند و کم سابقه اداره فرهنگ و ارشاد اردکان و هنرمندان پرتلاش اردکان را ستود و در مواردی نیز برخی اقدامات را نقد کرد که مورد توجه حاضرین نیز قرار گرفت.

بررسی مسائل روز فرهنگی، مشکلات جامعه هنری شهرستان کاستی های این حوزه و ... از دیگر مباحثی بود که در این جلسه مطرح گردید.

گفتنی است در پایان به رسم یادبود با اهداء هدیه ای ازسوی هنرمندان و رئیس ارشاد اسلامی از امام جمعه اردکان تقدیر شد.