فرماندار اردکان در مراسم تجلیل از دانش‌آموزان آموزشگاه شرف
فرماندار اردکان در آیین تجلیل از دانش‌آموزان مدرسه ماندگار شرف اردکان با گرامیداشت دهه فجر و اشاره به تقارن آن با ایام سوگواری و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: انقلاب اسلامی ایران ثمره تلاش متمادی و سالیان سال حضرت امام خمینی (ره) و مبارزانی است که از سال ۴۲ همراه آن پیرِفرزانه تلاش کردند تا به پیروزی انقلاب منتهی گردد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان هادی مقیمی جنگ ۸ ساله تحمیلی را بخشی از مخاطراتی دانست که نظام اسلامی با سلامت و صلابت از آن عبور کرد و افزود: اکنون باید این انقلاب ۴۰ ساله با پشتوانه و پرورش استعدادها و نخبه‌هایی چون شما جوانان بتواند مسیر پرتلاطم پیش روی خود را تا رسیدن به آرمان‌های امام راحل طی کند.
 
وی آموزشگاه ماندگار شرف را یکی از مدارس باسابقه و نخبه‌پرور استان یزد خواند و تصریح کرد: شما جوانان باید به خود ببالید که در مدرسه‌ای درحال تحصیل هستید که در تاریخ خود بزرگان و نوابغ علمی مشهوری را پرورانده است و اینک شما نیز ادامه‌دهنده راه آن عالمان بزرگ هستید.
 
وی اخلاق‌مداری و توجه به موجودیت انسان را لازمه جامعه بدون مشکل خواند و افزود: من شما جوانان را به خردورزی، اندیشه بیشتر و توجه به اخلاق انسانی دعوت می‌کنم چرا که اندیشه‌ورزی و تکیه بر اخلاق گوهر گمشده این روزهای جامعه ماست.
 
وی خاطرنشان کرد: جامعه کنونی کشورمان به شدت از بداخلاقی‌های جامعه رنج می‌برد و باید آینده این سرزمین را با ساختن خود، یعنی تعلیم و آموزش به خوبی بسازیم.