معاون سیاسی استاندار یزد:
دکتر محمدعلی طالبی در مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اردکان ضمن تقدیر از تلاش‌‌های انجام‌شده در این شهرستان گفت: براساس اصلاحات صورت‌گرفته در تشکیلات فرمانداری‌ها، تلاش مجموعه مدیریت استان بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های مدیریتی استان و تفکیک امور سیاسی و عمرانی بوده است.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، معاون استاندار یزد با تقدیر از زحمات مصطفی پوردهقان؛ «رقیه کرمانیان» را از مدیران باتجربه، موفق و کارآمد دانست و آشنایی با حوزه فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و امنیتی را از نقاط قوت وی برای تصدی این مسئولیت عنوان کرد.
 
وی با اشاره به شرایط کنونی کشور گفت: ارتقای اعتماد عمومی جامعه از اولویت‌های اساسی و ضروری است.
 
طالبی افزود: متأسفانه در اثر برخی از سوءمدیریت‌هاٰ، اعتماد عمومی که بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی کشور است؛ دچار خدشه شده است و همه کارگزاران نظام باید برای بازسازی این اعتماد تلاش کنند.
 
معاون سیاسی استاندار یزد به بحران‌های کشور در دوران پس از انقلاب نظیر جنگ تحمیلی و... اشاره کرد و آن‌گاه با تقدیر از حضور مردم در همه صحنه‌ها اظهار داشت: وجود سرمایه اجتماعی قوی در شرایط سخت یادشده، از تأثیرگذاری بحران‌ها بر شئون دیگر زندگی مردم جلوگیری می‌کرده است.
 
وی با اشاره به تحرکات در برخی مناطق کشور، بیان داشت: وجود سرمایه اجتماعی بالا در استان، از بروز این تنش‌ها جلوگیری کرده است.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد که در جمع اعضای شورای اداری شهرستان اردکان سخن می‌گفت؛ خطاب به مسئولان گفت: امروز، وظیفه بزرگ همه مدیران، بازگرداندن اعتماد و شناسایی و رسیدگی به نارضایتی‌های احتمالی در جامعه است.
 
محمدعلی طالبی با اشاره به این‌که در شرایط کنونی، معاندان نظام در قالب «صدای مردم» اندیشه‌های براندازی را در سر می‌پرورانند؛ تأکید کرد: مدیران باید صدای مردم باشند و اجازه سوءاستفاده از مطالبات را به دشمن ندهند.
 
وی با بیان این‌که همه ما باید وکیل‌مدافع مردم باشیم؛ بر لزوم پرهیز از شعارزدگی تأکید کرد و گفت: باید اقدامات باورپذیر در این راستا انجام شود.
 
این مقام مسئول با یادآوری وضعیت مالی دولت و مردم، افزود: شفافیت در امور باعث همراهی مردم و اعتماد آنان و تقویت انسجام ملی خواهد شد.