هادی مقیمی در ستاد هماهنگی خدمات سفر
فرماندار اردکان در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان با بیان این‌که دستگاه‌های مرتبط برنامه‌ریزی‌های لازم را در طول سال انجام داده‌اند؛ گفت: با توجه به قرارگیری در سه‌ماهه پایانی سال باید با هماهنگی بین‌دستگاهی، برای استقبال از مسافران نوروزی آماده شویم.
 
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان هادی مقیمی بیان داشت: ثبت جهانی یزد و پیشینه تاریخی آن، فرصت بی‌نظیری را پیش روی استان و شهرستان‌ها قرارداده و با توجه به این‌که اردکان به عنوان دروازه ورودی استان، محل عبور بسیاری از مسافران شمال به جنوب و شرق به غرب کشور است؛ باید از این ظرفیت برای معرفی هرچه بیش‌تر شهرستان و جاذبه‌های طبیعی و گردشگری آن استفاده شود.
 
 
وی برنامه‌ریزی برای ارئه خدمات مناسب به مسافران، استخراج و پردازش آمار و اطلاعات، هماهنگی برای کاهش مشکلات مردم در سفر و... را بخشی از وظایف و رسالت‌های این ستاد عنوان کرد و گفت: با توجه به سابقه مذهبی، تاریخی و فرهنگی شهرستان اردکان و نیز موقعیت جغرافیایی مناسب، ایام نوروز بهترین فرصت برای شناساندن آداب و رسوم این دیار و ایجاد درآمد برای مردم در سفرهاست.
 
 
مقیمی گفت: اعضای كميته‌های ده‌گانه خدمات سفر و مسئولیت‌های محوله مشخص شده‌اند و انتظار این است که مسئولان کمیته‌ها با تعامل با سایر کمیته‌ها، سفری دل‌نشین و خاطره‌انگیز را برای مسافران و هم‌وطنان رقم بزنند.
 
 
عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در شهرستان با یادآوری انتظارات از کمیته‌های خدمات سفر تصریح کرد: کنترل نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای و اسکان از مهم‌ترین خدمات مورد نیاز مسافران نوروزی است و راهنمایی و رانندگی و آموزش و پرورش که متولی اصلی این دو خدمت مهم هستند باید تمام اهتمام خود را به‌کار بندند.
 
 
در ادامه مسئولان کمیته‌ها به بیان نقطه‌نظرات خود پرداختند.