ظهر دیروز صورت گرفت

حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به اردکان سفر کرد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از بازدید از واحدهای صنعتی مجتمع صنعتی چادرملو گفت: موفقیت‌های این مجموعه در شرایط تحریم‌ها انجام شده و دارای پیام‌هایی برای دوستان و دشمنان انقلاب است.

 

وی افزود: ایجاد و تأسیس این مجموعه عظیم نشان می‌دهد حتی با وجود تحریم‌های دشمنان و با اتکا به ظرفیت‌های داخی می‌توان از مشکلات عبور کرد و پیام آن به دشمنان این است که محدودیت‌ها اثری بر ملت ما ندارد.

 

حجت‌الاسلام ناطق نوری اظهار داشت: خوشبختانه در این مجموعه همت شده تا کم‌ترین آلایندگی زیست‌محیطی به‌وجود آید و همچنین با احداث نیروگاه سیکل ترکیبی باعث تأمین برق و کاهش مصرف انرژی شده است.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، بحران آب در کشور به‌ویژه استان یزد را از مسائل اصلی کشور عنوان نمود و افزود: واحدهای بزرگ صنعتی و معدنی ازجمله چادرملو توانسته‌اند با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته، استفاده از مصرف پساب فاضلاب شهری و نیز طرح انتقال آب خلیج فارس، مصرف فعلی آب در صنعت را کاهش دهد.

 

وی اشتغال‌زایی بسیار بالا را از مهم‌ترین دستاوردهای احداث صنایع در شهرستان اردکان برشمرد و گفت: امیدواریم با توسعه این طرح‌ها، بخشی از مشکلات کشور در حوزه اشتغال‌زایی مرتفع شود.

 

فرماندار اردکان نیز در جمع خبرنگاران، هدف از این سفر را بازدید حجت‌الاسلام ناطق نوری از طرح‌های ایجادی و توسعه ای در مجتمع صنعتی و معدنی چادرملو عنوان و ابراز امیدواری کرد با حمایت‌های مؤثر مسئولان،‌ این طرح‌ها با سرعت بیش‌تری به سرانجام برسد.

 

هادی مقیمی با تقدیر از تلاش‌های این مجتمع صنعتی و معدنی نقش آن‌را در اقتصاد کشور و استان بسیار مهم ارزیابی کرد و با اشاره به آغاز عملیات اجرایی مجتمع فرهنگی و رفاهی توسط صنایع فولادی اظهار امیدواری کرد این مسیر تداوم یابد.