معاون برنامه‌ریزی فرماندار اردکان مطرح کرد:

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار اردکان گفت: برنامه‌های دهه فجر باید ضمن بیان دقیق و جامع دستاوردهای چهل‌ساله، با تدبیر، امیدآفرین و باشکوه برگزار شود.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان علیرضا جدیدی روز دوشنبه در نشست هماهنگی مشارکت شهرستان در نمایشگاه دستاوردهای عظیم انقلاب در مرکز استان افزود: ۴۰ سالگی انقلاب فرصتی برای معرفی دستاوردهای نظام و دولت‌های بعدازآن به مردم است و این کار باید به‌گونه‌ای انجام شود که برای مردم باورپذیر باشد.

 

وی اضافه کرد: چهل سال است که در جنگ سخت و نرم در مقابل نظام استکبار ایستادگی کرده‌ایم و هم‌اکنون نیز با مشکلاتی در کشور دست‌وپنجه نرم می‌کنیم.

 

معاون فرماندار اردکان با بیان اینکه نباید چشم‌مان را بر روی دستاوردهای چهل‌ساله ببندیم تصریح کرد: یکی از اهداف ما برای شرکت در نمایشگاه دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب این است که نشان دهیم در طی این سال‌ها چه‌کارهایی انجام‌شده است و چه نواقصی داشته‌ایم که باید آن را برطرف کنیم.

 

جدیدی اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب هدف ارائه دستاوردهای مهم و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی علی‌رغم تبلیغات منفی دشمن را دنبال می‌کند.