فرماندار اردکان
چهارمین جلسه ستاد انتخابات شهرستان اردکان به ریاست فرماندار اردکان تشکیل شد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان، حسین اسماعیلی در این جلسه با تأکید بر این‌که روند انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اردکان بر اساس زمان‌بندی‌های ارسالی از سوی وزارت کشور انجام می‌شود؛ گفت: فرمانداری اردکان برگزاری انتخابات شکوهمند؛ پرشور و سالم را از مهم‌ترین وظایف خود می‌داند.
 
وی با یادآوری اهمیت موضوع آمادگی کامل ستاد انتخابات با توجه به استقلال حوزه شهرستان اردکان افزود: بررسی امکانات نرم‌افزاری، سخت‌افزاری و کلیه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی با حضور حداکثری مردم در دوره‌ی منتهی به انتخابات به‌صورت دائم انجام می‌شود و یقیناً تمامی مشکلات فنی شناسایی و رفع خواهد شد.
 
فرماندار اردکان تصریح کرد: برگزاری انتخابات پیش رو با حضور و مشارکت گسترده مردم، تأییدی بر ناکامی دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی و تضمین‌کننده‌ی بقای انقلاب شکوهمند اسلامی است و با رعایت کامل بی‌طرفی و عمل به قانون، از رأی مردم به عنوان حق‌الناس صیانت خواهیم کرد.
 
 
در ادامه این جلسه هر یک از اعضای ستاد انتخابات شهرستان اردکان به ارائه گزارشی از اقدامات صورت‌گرفته در کمیته‌های مختلف پرداختند.