محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان:
نماینده مردم اردکان در آیین بهره‌برداری از کلینیک تخصصی آیت‌الله خاتمی تأمین اجتماعی اردکان گفت: سازمان تأمین اجتماعی نهادی است که با عدالت اجتماعی و کرامت انسان‌ها پیوستگی کامل دارد و گسترش چتر حمایتی نظام تأمین اجتماعی می‌تواند سبب بهبود وضعیت و کیفیت زندگی افراد جامعه شود.
 
وی تصریح کرد: مجموعاً ۸۴ هزار نفر در شهرستان اردکان تحت پوشش تأمین اجتماعی قرار دارند که ۸۳ درصد جمعیت شهرستان را تشکیل می‌دهند.
 
نماینده مردم اردکان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهمیت طرح شفافیت نمایندگان و موافقت خود با این طرح گفت: نمایندگان باید با اتکا به منطق و علم و توجه به انتظارات مردم، شجاعانه رأی دهند ولی نباید برخی رویه‌ها و بداخلاقی‌ها که نمایندگان را برای برخی طرح‌ها و لوایح تحت فشار قرار دهند ادامه پیدا کند.
 
«محمدرضا تابش» با اشاره به اصل ۲۹ قانون اساسی در خصوص برخورداری از تأمین اجتماعی ازنظر بازنشستگی، بیکاری، ازکارافتادگی، بی‌سرپرستی، خدمات بهداشتی‌درمانی و غیره از طرف دولت گفت: تأمین اجتماعی حق قانونی همه آحاد مردم است. ولی آیا در اجرای این اصل موفق بوده‌ایم؟ من از زبان مردم و کارگران می‌گویم که تأمین اجتماعی حق‌الناس است و اجازه دخل و تصرف در آن را نداریم.
 
نماینده مردم اردکان تصریح کرد: بحران کمبود نقدینگی در تأمین اجتماعی می‌تواند به یک بحران بزرگ تبدیل شود که باید هر چه سریع‌تر برای آن چاره‌جویی کرد.
 
تابش گفت: بحرانی که فراروی سازمان تأمین اجتماعی است چیزی از بحرانی که بانک‌ها و مؤسسات اعتباری با آن روبه‌رو هستند کم ندارد که عدم توجه فوری و ارائه راهکارهای منطقی و علمی کوتاه، میان و بلندمدت می‌تواند جامعه را با ناآرامی مواجه کند.
 
همچنین نماینده مردم اردکان با تقدیر از زحمات دکتر ربیعی وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ابراز تأسف از عدم امکان بهره‌مندی از خدمات شایان ایشان، طی تماس تلفنی با وی، از عنایت به استان یزد و کلنگ زنی این مجموعه توسط وی سپاسگزاری کرد.