هادی مقیمی در پیامی تأکید کرد

فرماندار اردکان در پیام خود به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج و روز بسیج مستضعفان، بسیج را یک تفکر انسان‌ساز و یک اندیشه انقلابی دانست و با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای بسیجی، تعالی و توفیقات روزافزون بسیجیان را از خداوند منان طلب کرد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان متن این پیام بدین شرح است:


بسیج یک تفکر انسان‌ساز و یک اندیشهٔ ارزشمند و انقلابی است که ریشه در ذهن‌های صالح و قلب‌های سالم دارد. ثمرهٔ این شجرهٔ طیبه، گذشت، ایثار و فداکاری و برگ و سرسبزی آن مهربانی و آشتی و جذب قلوب مردم سراسر دنیاست.


بذر این درخت تنومند با دستان تفکر و تدبیر معمار انقلاب امام راحل عظیم‌الشأن امام خمینی رحمت‌الله علیه در ضمیر آگاه و آمادهٔ مردم ایران کاشته شد و امروزه با گسترش فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی این ارگان در کنار برنامه‌های نظامی و سیاسی و با نگاه داهیانهٔ رهبر انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای حفظه الله شاخسار تنومند خود را به آسمان دنیا کشانده است.


به نظر می‌رسد امروزه با حضور گستردهٔ اقشار مختلف بسیج در صحنه و تشکیل گفتمان‌های اساسی در حوزه‌های عقیدتی و اجتماعی اهداف بلند این مجموعه رو به گسترش است و ان‌شاءالله با تشکیل مجموعه بزرگ بسیج جهان اسلام به مقاصد انسان‌دوستانه و الهی خود بطور کامل دست خواهد یافت.


هفتهٔ بسیج بهانه‌ای است تا ضمن تقدیر از تمامی بسیجیان که در مسیر اعتلای اندیشه‌های اسلامی و انسانی قدم برمی‌دارند از شهدای گلگون‌کفن بسیجی و داوطلب شهادت در جبهه نبرد ۸ ساله یاد کنیم و تعالی هرچه بیشتر تمامی مجموعه‌هایی که برای ارتقای احوال جهان گام برمی‌دارند از جمله بسیج را از درگاه حضرت احدیت خواستار شویم.

هادی مقیمی
فرماندار شهرستان اردکان