سرپرست فرمانداری اردکان در آستانه هفته دولت خبر داد
سرپرست فرمانداری اردکان گفت: بیش از ۶۵ پروژه عمرانی هم‌زمان با هفته دولت در شهرستان اردکان به بهره‌برداری می‌رسد.
 
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان، هادی مقیمی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: این شهیدان، عناصر خدمتگزار و فراموش‌نشدنی دولت در نظام جمهوری اسلامی هستند و فرارسیدن هفته دولت، فرصت مناسبی برای یادآوری خدمات آنان و ترویج روحیه انقلابی‌گری و خدمت در میان کارکنان دولتی است.
 
 
هادی مقیمی اظهار داشت: در همین راستا، مراسم یادبود شهدای دولت روز پنج‌شنبه در اردکان برگزار می‌شود و به‌علاوه، از ۵ کارمند نمونه شهرستان اردکان در سال ۱۳۹۵ تقدیر خواهد شد.
 
 
نماینده عالی دولت در شهرستان اردکان، با تأکید بر سخنان استاندار یزد مبنی بر لزوم تقویت اعتماد مردمی و امیدبخشی به مردم خاطرنشان کرد: تبیین خدمات سه ساله دولت تدبیر و امید از طریق رسانه‌ها و نیز تشریح اقدامات در حال انجام؛ از دیگر برنامه‌های هفته دولت در شهرستان اردکان است.
 
 
هادی مقیمی گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، خدمات شایانی از سوی دولت‌ها در شهرها و روستاهای مختلف صورت گرفته است و امسال نیز بیش از ۶۵ پروژه هم‌زمان با هفته دولت در شهرستان اردکان به بهره‌برداری می‌رسد.
 
 
وی این پروژه‌ها را در بخش‌های مختلف عمران شهری، عمران روستايی، بهداشتی و خدماتی، صنعتی و... برشمرد و گفت: برای افتتاح این پروژه‌ها بیش از ۶۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.