به گزارش اتاق خبر اردکان، در ابتدا "هادی محمودی" ضمن تقدیر از حضور هنرمندان در این جلسه  استفاده از هنرمندان بومی را محوریت برگزاری جشن ها و برنامه های فرهنگی شهرداری اردکان بیان کرد و تاکید شهردار "شهابی زاد" را در این خصوص یادآور شد و افزود: هدف از تشکیل این جلسه هم اندیشی در خصوص هدفمند کردن برنامه های فرهنگی و بومی گزینی در برگزاری جشن ها در اردکان و همچنین آمادگی برای برگزاری جشن نیمه شعبان توسط شهرداری اردکان می باشد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردکان به ظرفیت های هنری هنرمندان شهرستان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه سابقه هنرمندان اردکانی در کشور به گونه ایست که هر کدام از هنرمندان بومی در اکثر رشته ها حرفی برای گفتن داشته اند تا جایی که  کسب رتبه های خوب استانی و حتی کشوری هنرمندان بومی در اکثر رشته ها نشان از توانایی بالای این جوانان خوش آتیه اردکانی دارد.

 

در ادامه هر یک از حاضرین با ارائه نقطه نظرات خود در این خصوص به استفاده از هنر هنرمندان بومی در حوزه فرهنگی شهر تاکید کردند.

 

در پایان مقرر شد که هر یک از رؤسای انجمن ها و مدیران مؤسسات فرهنگی هنری فعال اردکان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با نظارت شهرداری بخش های اصلی برنامه جشن بزرگ نیمه شعبان که همزمان با میلاد امام زمان (عج) در رورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد را هماهنگ کنند.