در پیامی صورت گرفت
حسین اسماعیلی فرماندار اردکان در پیامی ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در انتخابات هقتم اسفند، انتخاب دکتر محمدرضا تابش به‌عنوان نماینده مردم اردکان را تبریک گفت و برای دست‌اندرکاران انتخابات شهرستان اردکان آرزوی توفیق کرد.
 
به گزارش روابط عمومی ستاد انتخابات شهرستان اردکان، متن این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
خداوند بزرگ را شاکریم که بار دیگر در پرتو توجهات حضرت ولی‌عصر (اروحنا فداه)، مردم شریف و غیور شهرستان اردکان، هم‌گام با مردم عزیز سراسر کشور با حضور حماسی و دشمن‌شکن خود، برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات این نظام افزودند.
 
انتخابات ۷ اسفند ۹۴، حماسه‌ای عظیم، حضوری باصلابت و پیام عمیق مردم به بدخواهان و بداندیشان این انقلاب و تجدید بیعتی دوباره با امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و شهدای سربلند این سرزمین بود.
 
این‌جانب خلق این حماسه را به مردم شریف و نجیب استان یزد و شهرستان اردکان و منتخب مردم شهرستان اردکان، جناب آقای دکتر محمدرضا تابش تبریک عرض نموده و امیدوارم هم‌چون گذشته در انجام وظایف خود و خدمت‌گزاری به مردم شریف شهرستان موفق و پیروز باشند.
 
بی‌شک تخصص، تعهد، اخلاق‌مداری و خدمات بی‌شائبه جناب آقای تابش، موجب شد تا مردم قدرشناس این دیار، بار دیگر اعتماد خود را به ایشان نشان‌داده و وی را به وکالت خود برگزینند.
 
این‌جانب ضمن تبریک مجدد به مردم شریف اردکان و نماینده منتخب مردم اردکان، جناب آقای دکتر تابش و آرزوی تداوم توفیق برای خدمت بیشتر و بهتر به مردم، از همه کاندیداهای محترم و عزیز دیگر در این حوزه انتخابیه که باعث رونق و گرمی انتخابات شده و نیز دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات اعم از هیئت‌های محترم اجرایی، نظارت و بازرسی، بخشداران و همکاران محترم آن‌ها، نیروهای امنیتی، قضایی، نظامی و انتظامی که در برقراری نظم و امنیت و آرامش در برگزاری انتخابات تلاش نمودند صمیمانه سپاس‌گزاری می‌نمایم.
 
همچنین بر خود فرض می‌دانم تقدیر ویژه خود را از همکارانم در ستاد انتخابات شهرستان اردکان و نیز ستادهای انتخاباتی و هواداران کاندیداها و اصحاب رسانه شهرستان که مجدانه و جهادگونه تلاش نمودند؛ اعلام نمایم.
 
تداوم توفیقات همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی را از خداوند منان خواهانم.
 
حسین اسماعیلی
فرماندار شهرستان اردکان
۸ اسفند ۹۴