فرماندار اردکان در نشست پایانی ستاد بزرگداشت دهه فجر
فرماندار اردکان در جلسه نهایی ستاد بزرگداشت سی‌ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، سیاست کلی در اجرای برنامه‌های دهه فجر را رشد و تعالی گفتمان انقلاب اسلامی و افزایش آگاهی مردم از دستاوردهای ۴۰ ساله آن دانست.
 
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، هادی مقیمی با تأکید بر لزوم زمینه‌سازی برای حضور گسترده‌تر مردم در برنامه‌های دهه مبارک فجر، مردمی‌بودن این مراسمات را وجه تمایز آن با برنامه‌های مشابه در سایر کشورها دانست و گفت: تمرکز اصلی ما باید بر اقناع نسل جوان و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد.
 
 
وی در تشریح این موضوع افزود: پشتیبانی از برنامه‌های ویژه کودکان و نوجوانان و اجرای برنامه‌هایی متناسب با سن جوانان با روی‌کرد انقلاب اسلامی و حوادث پس از آن، تأثیرگذاری بیش‌تری در نسل سوم و چهارم انقلاب خواهد داشت.
 
 
نماینده عالی دولت با بیان این‌که باید از تمام ظرفیت‌ها برای گرامیداشت بهار انقلاب اسلامی استفاده کنیم؛ اظهار داشت: تقویت مشارکت‌های مردمی به‌ویژه بهره‌گیری از تشکل‌ها و نهادهای مردم‌نهاد در برگزاری مراسمات باید در دستور کار قرارگیرد.
 
 
وی در پایان بر لزوم ایجاد خلاقیت و نوآوری در برنامه‌های سال‌جاری تأکید کرد و گفت: با توجه به حوادث اخیر در سطح کشور، هدف از برنامه‌ها باید توسعه و تحکیم همبستگی ملی و انسجام در جامعه باشد.