علیرضا جدیدی اردکانی در پیام تبریک هفته ارتباطات و روابط‌عمومی
علیرضا جدیدی اردکانی در پیامی فرارسیدن ۲۷ اردی‌بهشت آغاز هفته ارتباطات و روابط‌عمومی را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان متن این پیام بدین شرح است:
 
به نام خدا
قرارگیری در عصر ارتباطات و انفجار اطلاعات و گسترس وسایل ارتباط جمعی نظیر رادیو، تلویزیون، ماهواره و اینترنت در کنار توسعه ابزارهای ارتباطی و شبکه‌های اجتماعی بسیاری از امور ازجمله اطلاع‌رسانی و تبادل اخبار و تحلیل‌ها و... را در دنیای امروز تسهیل کرده است.
 
در دنیای کنونی، هر شهروند می‌تواند در نقش یک رسانه عمل نموده و دیدگاه‌های خود را برای دیده‌شدن، قضاوت و داوری و... در کوتاه‌ترین زمان و با کم‌ترین هزینه با دنیای بیرون در میان بگذارد و از بستر همین شبکه‌ها، بازخوردهای آن‌را دریافت نماید.
 
توسعه ارتباطات، نسل امروز را تحلیل‌گر و آگاه‌تر از همیشه ساخته و دنیا را برای افرادی که انتقادات موجود به عملکرد و بیان اشتباهات خود را برنمی‌تابند؛ ناامن کرده است.
 
در این میان اما مهم‌ترین مسئله، گسترش فرهنگ استفاده از فن‌آوری موجود و بسط اخلاق رسانه‌ای برای آحاد جامعه است. در واقع گسترش وسایل ارتباط جمعی، می‌تواند از یک‌سو آگاهی‌آفرین، روشن‌گر و مفید و ازسوی دیگر، درصورت قرارگیری در دست افرادی که اخلاق و فرهنگ استفاده از آن‌را ندارند؛ می‌تواند مخرب و گاه فاجعه‌آفرین باشد.
 
بنابراین، در دوران فعلی، نقش روابط‌عمومی‌ها به‌عنوان تبیین‌گر و روشن‌گر مسائل حیاتی و بی‌بدیل است. متصدیان روابط‌عمومی باید آگاه‌ترین افراد به مسائل سازمانی بوده و علاوه بر آگاهی‌بخشی از فعالیت‌های سازمان‌ها و تقویت ارتباطات درون و برون‌سازمانی و ایجاد یک جریان ارتباطی دوسویه و کارآمد مبتنی بر تعامل حداکثری، بنا به ضرورت و تشخیص در موارد حساس واکنش نشان دهند و تحقق این مهم جز در سایه افزایش دانش و مهارت حرفه روابط‌عمومی ممکن نیست.
 
فرارسیدن هفته ارتباطات و روابط‌عمومی را به همه فعالان این عرصه به‌ویژه جامعه روابط‌عمومی و کارمندان حوزه ارتباطات شهرستان اردکان تبریک عرض نموده، تداوم توفیقات آنان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.
 
علیرضا جدیدی اردکانی
سرپرست فرمانداری شهرستان اردکان