صبح امروز با حضور مسئولان استان و شهرستان انجام شد:
فرماندار اردکان در مراسم تکریم 'محمدعلی ابوالحسنی' و معارفه 'مهدی حسن‌پور' به‌عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردکان گفت: وجود امنیت یکی از نیازهای ضروری جامعه و آرامش‌بخشی به مردم در اولویت تمام دستگاه‌های اجرایی، قضایی و امنیتی است.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، بهروز شهابی‌زاد با اشاره به وسعت و جمعیت شهرستان، وجود ۲۵۰ واحد صنعتی بزرگ و کوچک و بیش‌از ۸ هزارتبعه افغانی را از ملاحظات بسیار مهم اردکان برشمرد و گفت: وجود این عوامل، لزوم کنترل شدید انواع بزه را نمایان می‌سازد.
 
فرماندار اردکان افزایش انواع سرقت و قرارگیری در مسیر ترانزیتی شمال به جنوب را از دیگر موارد مورد توجه در مباحث امنیتی عنوان کرد و اظهار داشت: مسائل اقتصادی، اعتیاد و طلاق باید در اولویت فعالیت‌های آموزشی و پیش‌گیری قرار گیرد.
 
وی ساماندهی وضعیت فضای مجازی شهرستان اردکان را حائز اهمیت دانست و گفت: در این خصوص قائل به برخورد قضائی صِرف نیستیم‎؛ اما انتظار است تا ضمن توجیه فعالان این حوزه، جلوی گسترش بداخلاقی‌ها و جرائم رسانه‌ای گرفته شود.
 
فرماندار و رئیس شورای تأمین شهرستان ضمن تقدیر از تلاش‌های 'ابوالحسنی'، از 'حسن‌پور' به‌عنوان مدیری قاطع، خوش‌نام و باتجربه یاد کرد و اظهار امیدواری کرد با توجه به آشنایی وی با مباحث اردکان، کاهش جرائم را در سطح شهرستان شاهد باشیم.