معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار اردکان:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردکان گفت: جشن‌های چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در ایام‌الله دهه فجر امسال باید متفاوت‌تر و خلاقانه‌تر و همراه با شادی و نشاط اجتماعی بیشتر نسبت به سال‌های قبل برگزار شود.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان رقیه کرمانیان در نشست کارگروه سیاسی، امنیتی و اجتماعی سالگرد انقلاب شهرستان افزود: انقلاب ایران، در ردیف انقلاب‌های رهایی‌بخش مردمی جهان قرار دارد که باید اهمیت آن برای نسل جوان کنونی بیشتر تبیین شود.

 

وی اضافه کرد: با توجه به توطئه‌های دشمن، برنامه‌های امسال باید باشکوه‌تر و حماسی‌تر از سال‌های قبل تهیه، تدوین و اجرا شود.

 

وی اظهار داشت: در برنامه‌های پیش‌بینی‌شده دستاوردهای ۴۰ ساله نظام برای مردم و نسل جدید اطلاع‌رسانی شود تا آن‌ها شناخت دقیق و درستی از ماهیت انقلاب و خدمات نظام پیدا کنند.

 

معاون فرماندار اردکان در ادامه بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های اجتماعی، هنری، ورزشی و... برای حضور مردم در جشن انقلاب تأکید کرد و یادآور شد: جشن‌ها با زبان هنر، ظریف و مؤثر برای دانش‌آموزان برگزار شود.

 

کرمانیان ازجمله برنامه‌های مهم را تشکیل کرسی‌های آزاداندیشی با حضور صاحب‌نظران و نخبگان، میزگرد خبری مسئولان در دهه فجر، نمایشگاه عکس، پوستر انقلاب و دعوت از راویان انقلاب برای سخنرانی در مدارس و دانشگاه‌ها عنوان کرد.