معاون فرماندار اردکان:
معاون فرماندار اردکان در مراسم آغاز المپیاد ورزشی درون‌مدرسه‌ای آموزشگاه ۲۲ بهمن اردکان با اشاره به مؤلفه‌های لازم برای زندگی شاد گفت: جامعه‌‌ی کنونی ما یک جامعه ماشینی و پراسترس است و تحرک در آن بسیار پایین است.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، رقیه کرمانیان افزود: دانش‌آموزان می‌توانند به‌عنوان سفیر سلامت در خانواده‌ها، به والدین و اعضای خانواده خود لزوم پرداختن به امر ورزش و تربیت‌بدنی و تحرک و پویایی را یادآوری کنند.
 
وی بیان داشت: برای زندگی شاداب و سالم در بزرگ‌سالی باید ورزش‌کردن جزو برنامه‌های روزانه دانش‌آموزان قرارگیرد تا به‌عنوان یک الگو و عادت خوب در رفتار آن‌ها نهادینه شود.
 
معاون سیاسی فرماندار اردکان با اشاره به ظرفیت‌های انسانی موجود در اردکان تصریح کرد: دختران ما نشان داده‌اند که هرگاه فضا برایشان مهیا باشد؛ با کمترین امکانات می‌توانند بیش‌ترین موفقیت‌ها را کسب نمایند.
 
وی اضافه کرد: مقام‌های کشوری و استانی کسب‌شده توسط دختران اردکانی در رشته‌های مختلف ورزشی نشان‌دهنده پتانسیل بالای آن‌هاست و با حمایت و همراهی دستگاه‌های متولی به‌ویژه اداره ورزش و جوانان، این ظرفیت‌ها می‌توانند بالفعل درآیند.
 
معاون فرماندار اردکان شناسایی استعدادها در مدارس را خواستار شد و بیان کرد: این کار باید از سنین پایین آغاز و سرمایه‌های اجتماعی اردکان در مسیر درست هدایت شوند.