در پیامی انجام شد

سرپرست فرمانداری اردکان در پیامی، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای گران‌قدر جنگ تحمیلی، از عموم مردم متدین و انقلابی شهرستان اردکان دعوت کرد تا در مراسم تشییع و خاک‌سپاری شهید گمنام در حوزه علمیه خواهران این شهرستان شرکت نمایند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، متن پیام بدین شرح است:

 

بسم رب الشهدا و الصدیقین
 

با احترام به نام میهن و ارزش‌های انقلاب و اسلام ناب محمدی و به عشق آن‌ها که در راه حق‌طلبی دل به آسمان سپردند و رفتند که گمنام بمانند تا عزت ما نامدار شود؛ به استقبال واژه ایثار می‌رویم.
 

مردم این دیار همیشه میهمان‌نواز بوده‌اند اما جنس این میهمانی فرق می‌کند. میهمانان ما دریادلانی هستند که ایران اسلامی مدیون پایداری و از جان گذشتگی این عزیزان گران‌قدر است.
 

به استقبال اویی می‌رویم که از نفس افتاد تا ما از نفس نیفتیم و به خاک افتاد تا ما به خاک نیفتیم. به استقبال لاله‌ای می‌رویم که در دل تمام گمنامی‌ها نام وطن را پرافتخار و ماندگار رقم زد و با خون خود مسیر دشمن را سد نمود.
 

 و شهر ما با شما ای گمنام نامی‌تر از ستاره‌ها و بی‌نام خوش‌نام، متبرک و مزین به عطر حماسه و راه کربلا خواهد شد. خوش آمدی زائر دشت کربلا!
 

از عموم مردم و مسولین شهیدپرور شهرستان اردکان برای حضور در مراسم استقبال و تشیع پیکر مطهر شهید گمنام و تجدید پیمان با آرمان‌های امام شهدا دعوت می‌نمایم تا بار دیگر بی‌ادعا و تنها با هدف نشان‌دادن پای‌بندی و دلدادگی به راه شهیدان ندای الله اکبر را زمزمه نماییم و هوای نفس‌هایمان را به عطر حماسه زینت بخشیم.

هادی مقیمی
سرپرست فرمانداری اردکان

 

گفتنی است پیکر مطهر سه شهید گمنام وارد استان یزد شده و پیکر دو تن از این شهدا به ندوشن و پیکر یک شهید دیگر به اردکان انتقال داده شده و در حوزه علمیه خواهران این شهرستان به خاک سپرده خواهد شد.