#هفته_دولت
فرمانده و جمعی از پاسداران ناحیه مقاومت بسیج اردکان به مناسبت هفته دولت با فرماندار اردکان دیدار و گفت‌وگو کردند.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان بهروز شهابی‌زاد در این نشست با تأکید بر این‌که سپاه پاسداران نقش مهمی در حفظ امنیت، ثبات و اقتدار کشور دارد؛ همکاری و همدلی مجموعه دولت و سپاه را نشانه وجود دیدگاه واحد درخصوص اولویت‌های کشور و رفع مشکلات مردم دانست.
 
فرماندار اردکان گفت: در شرایط جنگ تمام‌عیار اقتصادی قرار داریم و باید از فهم، همراهی و صبوری مردم در این اوضاع تقدیر کنیم؛ چراکه 'گفتمان مقاومت' به باور عمومی در جامعه تبدیل شده است.
 
وی با بیان این‌که فعالیت سپاه و بسیج صرفاً به مسائل نظامی محدود نمی‌شود؛ افزود: در همه عرصه‌هایی که دولت نیاز به کمک داشته؛ ازجمله بلایای طبیعی نظیر زلزله و سیل‌های اخیر، نیروهای بسیجی جزو اولین کسانی بوده‌اند که به کمک مردم شتافته‌اند.
 
شهابی‌زاد تأکید کرد: این روحیه هم‌دلی و مقاومت باید تقویت شود و جریان‌هایی که به انشقاق دولت و سپاه و نیز کسانی که به ناامیدی در جامعه دامن می‌زنند باید طرد شوند.
 
وی با گرامی‌داشت یاد شهیدان رجایی و باهنر، از آنان به عنوان نمونه‌های بارز مدیر مردمی و اهل تلاش یاد کرد و گفت: تلفیق روحیه مردم‌داری آنان با روحیه جهادی نیاز امروز جامعه ماست تا از این شرایط سخت اقتصادی عبور کنیم.
 
بنا به این گزارش، در ابتدای نشست سرهنگ 'علی دهقانی' با تبریک هفته دولت، آمادگی مجموعه ناحیه مقاومت بسیج را برای کمک به مدیران شهرستان اعلام کرد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اظهار داشت: معتقدیم با هم‌دلی و درک متقابل، کشور را می‌توان از این مرحله عبور داد و همواره تحریم‌های دشمنان در مقابل اراده و مقاومت مردم ناکارآمد بوده است.