فرماندار اردکان در نشستی به‌مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی:
فرماندار اردکان با اشاره به اینکه کارهای فرهنگی قابل‌اندازه‌گیری و نشان دادن نیست، گفت: روحانیون و مبلغان در زمینهٔ آگاه‌سازی جامعه نقش مهم و اثرگذاری دارند و مردم نیز حرف آن‌ها را بیشتر می‌پذیرند.
 
صبح امروز و به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، فرماندار اردکان به همراه مسئول دفتر امام‌جمعه و معاون تبلیغ حوزه علمیه با رئیس و کارکنان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردکان دیدار و گفتگو کردند.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان 'بهروز شهابی‌زاد' در این دیدار ضمن تبریک سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سازمان‌ها و نهادهایی که به‌فرمان حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد نشان از درایت و تیزبینی معمار کبیر انقلاب داشت و این نهادها منشأ و منبع خیروبرکت برای مردم و دوام و پایداری انقلاب بودند.
 
وی اظهار داشت: در بسیاری از جاها انقلاب صورت گرفت اما از مسیر خود خارج شد و در کشور ما انقلاب اسلامی از مسیر خود خارج نشد و بخش عمده‌ای از این موفقیت توسط سازمان‌هایی به دست آمد که در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به دستور امام راحل تشکیل شد.
 
وی گفت: سازمان تبلیغات کارهای خوبی انجام داده است. نتایج کارهای عمرانی کاملاً ملموس است ولی کارهای فرهنگی قابل نشان دادن و اندازه‌گیری نیست و اثرات آن نیز به‌سرعت قابل‌مشاهده نیست.
 
شهابی‌زاد اظهار داشت: روحانیون و مبلغان در زمینهٔ آگاه‌سازی جامعه نقش مهم و اثرگذاری دارند و مردم نیز حرف آن‌ها را بیشتر می‌پذیرند. اعتقاد دارم که در این زمینه به دلیل کمبود امکانات، کم کارشده است.
 
وی در پایان تصریح کرد: در حال حاضر کار کردن در زمینهٔ اعتقادی و فرهنگی از اجرای پروژه‌های عمرانی ضروری‌تر است. باید خلأ فرهنگی را پر کرد. سرمایه‌گذاری‌ها باید به سمت کارهای فرهنگی سوق داده شود./ فارس