استاندار یزد گفت: امروزه سازمان انرژی اتمی، نماد صلح و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان محمدعلی طالبی روز چهارشنبه در آیین انتقال ۳۰ تن اورانیوم کارخانه اردکان یزد به تجهیزات هسته‌ای اصفهان، ضمن ابراز خوشحالی از نزدیک شدن به چهل‌سالگی انقلاب و بهره‌برداری کامل از این مجتمع صنعتی افزود: این مجتمع نشان‌دهنده اقتدار جمهوری اسلامی ایران و توان هسته‌ای کشور است.

 

وی اضافه کرد: این مجتمع همچنین به‌خوبی نشان‌دهنده سهم استان یزد در پیشرفت‌های هسته‌ای است و امیدواریم بتوانیم با برنامه‌های توسعه و پیشرفت سازمان انرژی اتمی سهم بیشتر از این موفقیت‌ها را به خودمان اختصاص دهیم.

 

طالبی اظهار داشت: ما باید در عین حفظ تعهدات بین‌المللی حافظ توان هسته‌ای کشور هم باشیم و به این راه توسعه روزافزون ادامه دهیم.

 

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین با یادآوری روزها و اتفاقات دوران پیروزی انقلاب افزود: انقلاب اسلامی به ایران اقتدار داد تا بتواند با کل جهان بر اساس منطق عقلانی سخن بگوید و در ساختن جهان خالی از افراطی‌گری مشارکت مؤثر داشته باشد.

 

محمدرضا تابش تصریح کرد: برجام نمونه‌ای مستند و بارز از همین توانمندی‌ها و بلوغ نظام جمهوری اسلامی است.

 

وی گفت: ما باید قدردان کارآفرینانی باشیم که زمینه‌ها را برای پیشرفت کشور، رفاه و اشتغال مردم فراهم می‌سازند و همچنین در سطح ملی هم باید از این شخصیت‌ها چه در مسئولیت‌های اجرایی و چه در مسئولیت‌های مدنی تکریم و قدردانی شود.

 

تابش ضمن تشکر از زحمات بی‌وقفه و شبانه‌روزی دکتر صالحی از او به نام بزرگ‌مرد یادکرد و گفت: همه مردم باید قدردان مسئولان فداکاری باشند که برای نظام جمهوری اسلامی مجاهدت‌های فراوانی نموده‌اند.