فرماندار اردکان:
فرماندار اردکان گفت: تمهیدات لازم برای انجام موفق سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵ که یکی از رویدادهای ملی و نتایج حاصل از آن، مبنای برنامه‌ریزی در همه زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و... است، اندیشیده شده است.
 
هادی مقیمی با تأکید بر لزوم همکاری مردم با مأموران سرشماری افزود: داشتن اطلاعات صحیح آماری، نشان می‌دهد که صرف اعتبارات و سرمایه‌گذاری‌ها باید در چه قسمت‌هایی انجام شود.
 
نماینده عالی دولت در شهرستان اردکان گفت: برای اولین بار، سرشماری به‌صورت دومرحله‌ای انجام می‌شود و انتظار این است که با توجه به توسعه اینترنت در جامعه، حداقل ۴۰ درصد از فرآیند آمارگیری از طریق بستر اینترنت انجام شود.
 
وی افزود: مرحله اول جمع‌آوری اطلاعات به شیوه اینترنتی از ۳ تا ۲۴ مهر و مرحله دوم از طریق مراجعه حضوری مأموران آمارگیر از ۲۵ مهر تا ۲۵ آبان انجام خواهد شد.
 
مدیر اجرایی ستاد سرشماری شهرستان اردکان تأکید کرد: ثبت‌نام از متقاضیان همکاری در اجرای سرشماری سال ۹۵ به عنوان مأمور آمارگیری تا ۲۵ شهریور امسال ادامه دارد و طبق دستور ریاست محترم جمهور لازم است دستگاه‌های اجرایی و به‌خصوص بخشداران، دهیاران، ائمه جمعه، کارکنان دستگاه‌های اجرایی و... تمام تلاش خود را در این راستا به کار گیرند.
 
گفتنی است ثبت‌نام از متقاضیان مشارکت در سرشماری عمومی نفوس و مسکن از طریق سایت https://s95.sci.org.ir امکان‌پذیر است.