در پیامی
فرماندار اردکان در پیامی فرارسیدن اول مهر و ایام بازگشایی مدارس را تبریک گفت. به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان متن پیام هادی مقیمی بدین شرح است:
 
به نام خدا
 
ماه مهر، ماه عطوفت و مهربانی و ملایمت طبیعت است و هم‌زمانی بازگشایی مدارس و مراکز علمی و دانشگاهی با این فصل، نویدبخش روزهای پرانگیزه و شاداب در بین دانش‌آموزان و دانشجویان است.
 
تحصیل علم و دانش همواره از تأکیدات عقلی و دینی ما بوده است؛ چنان‌که حضرت علی (ع) دراین‌باره فرموده‌اند: «اِنَّ العِلمَ حَياةُ القُلوبِ وَ نورُ البصارِ مِنَ العَمى وَ قُوَّةُ البدانِ مِنَ الضَّعفِ»: به‌راستى كه دانش، مايه حيات دل‏ها، روشن‌كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن‏هاى ناتوان است.
 
در دنیای کنونی ما، دانش‌اندوزی و علم‌آموزی یکی از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین امور است؛ چراکه کشورهایی که از لحاظ علمی جهش و پیشرفت داشته‌اند؛ به قدرت‌های بزرگی بدل شده و جهان امروز را در بسیاری از عرصه‌ها هدایت و مدیریت می‌کنند. لذا لازم است دانش‌آموزان و دانشجویان ما که حقیقتاً سکان‌داران آتیه کشور هستند؛ با تحصیل علم و تهذیب نفس، آینده‌ی کشور عزیزمان ایران را روشن‌تر و پرفروغ‌تر بسازند.
 
این‌جانب فرارسیدن ماه مهر و ایام بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها را به همه جویندگان علم و حقیقت به‌ویژه دانش‌آموزان، دانشجویان، معلمان و اساتید دانشگاه و کادر آموزشی و تربیتی شهرستان اردکان تبریک عرض نموده و پیروزی و موفقیت هرچه بیش‌تر آنان را در امور «آموزش» و «پرورش» از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم.
 
هادی مقیمی
فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان اردکان