در مراسم روز خبرنگار
فرماندار اردکان در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار با گرامیداشت یاد شهدای عرصه رسانه و نقش اصحاب فکر و قلم در آگاهی بخشی جامعه گفت: با نگاهی به وضعیت جهان امروز و کشتارهایی که گروه تروریستی داعش و رژیم صهیونیستی به راه انداخته متوجه می شویم که تلاش خبرنگاران و از خودگذشتگی آنان بود که باعث انتشار ددمنشیهای مستکبران و مظلومیت مردم غزه و سوریه و عراق شد و افکار عمومی جهانیان را آگاه و حساس ساخت.
 
"حسین اسماعیلی" با اشاره به اینکه باید اخلاق و فضیلت های اخلاقی در راس برنامه هر مسئول و قشری قرار گیرد گفت: آینه مصداق خوبی برای تبیین خصوصیات اخلاقی است.
 
وی ادامه داد: آینه دروغ نمی گوید، صداقت دارد، شفاف و بی کینه است، معایب و محاسن را در کنار هم نشان می دهد، وابسته به فرد و جناحی نیست و هر آنچه هست را بی کم و کاست ارائه می دهد.
 
عالی ترین مقام اجرایی شهرستان تاکید کرد: خبرنگاران و اصحاب اندیشه نیز با تکیه بر اطلاعات درست و انصاف، می توانند آئینه گونه مطالب را به مردم و مسئولان انتقال و با نقد خود موجبات تعالی جامعه را فراهم آورند.
 
فرماندار اردکان در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه رشد و توسعه اقتصادی امروز شهرستان اردکان مرهون تلاش های بی وقفه و برنامه ریزی بیش از یک دهه مسئولان بویژه نماینده مردم اردکان و همراهی و همدلی مردم است گفت: امروز عده ای سعی دارند فضای رسانه ای سنگینی را علیه مردم و مسئولان شهرستان اردکان راهبری کنند و با تمسک به برخی کلمات، پیشرفت اردکان را تخطئه کنند.
 
 "حسین اسماعیلی" با تاکید بر اینکه اردکان و اردکانی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد گفت: ما به فکر ارتقاء جایگاه اردکان با تلاش و برنامه ریزی و به دور از هیوهای کاذب هستیم و با الهام از معلم اخلاق دیارمان حضرت آیت الله خاتمی(ره) سعی کرده ایم در هیوهای روزمره، اخلاق را نبازیم و هیچگاه مدعی سایر شهرستانها نیستم؛ بلکه از رشد و پیشرفت کل استان حمایت می کنیم.
 
وی همچنین از همه خبرنگاران و سایت های خبری اردکان خواست تا منافع شهرستان را در گفته ها و نوشته ها مدنظر داشته باشند و نقدهای سازنده خود را چراغ راه مسئولان قرار دهند.
 
در این مراسم که معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه اردکان حضور داشتند، پیام نماینده مردم اردکان قرائت و از خبرنگاران حاضر در مراسم تجلیل شد.