فرماندار اردکان از مجتمع آموزش فنی و حرفه‌ای امام علی (ع) شهرستان اردکان بازدید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، حسین اسماعیلی به مناسبت هفته کارآفرينی و ترويج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، از یک مجتمع آموزشی در این شهرستان بازدید به عمل آورد.

 

فرماندار اردکان در این بازدید، تربیت نیروی کار خلاق و زبده را از بدیهی‌ترین و اساسی‌ترین نیازهای جوامع در حال رشد عنوان نمود و افزود: خوش‌بختانه با تأسیس مجتمع‌های آموزش فنی و حرفه‌ای، این مهم به بهترین شکل در حال انجام است.

 

حسین اسماعیلی، همگام‌سازی آموزش با صنعت را از مهم‌ترین نیازهای شهرستان اردکان برشمرد و گفت: توسعه کمی و کیفی آموزش‌ها و نیازسنجی  و ظرفیت‌سنجی شهرستان در این خصوص می‌تواند در تأمین نیروی کار برای حال و آینده‌ی شهرستان بسیار مفید واقع شود.

 

اسماعیلی با یادآوری این‌که شهرستان اردکان همواره از نظر جوانان مستعد، خوش‌فکر، تیزهوش و نخبه زبان‌زد خاص و عام بوده است؛ اظهار امیدواری کرد با برنامه‌ریزی مناسب از این پتانسیل‌ها به نحو شایسته‌ای در جهت توسعه‌ی شهرستان استفاده شود.

 

عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان، سپس با گرامی‌داشت هفته کارآفرینی و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، طی نشستی با متألهی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای امام علی (ع) شهرستان اردکان، در جریان روند آموزش مهارت‌ها در این مرکز قرار گرفت.

 

بازدید از کلاس‌های مهارت‌آموزی خواهران و برادران و گفت‌وگو با کارآموزان این واحدها، از دیگر برنامه‌های این بازدید بود.