فرماندار اردکان گفت: وحدت کلمه عامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ۲۲ بهمن ماه سال ۵۷ بود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان و به نقل از ایرنا، حسین اسماعیلی روز یک‌شنبه در مراسم نمادین نواخته شدن زنگ انقلاب در دبستان پسرانه میرمحمدی شاهد اردکان افزود: وحدت مردم عامل پیروزی انقلاب و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی اضافه کرد: عزت، استقلال، شهامت و اقتدار از دستاوردهای نظام اسلامی است.

فرماندار اردکان تصریح کرد: ثمرات انقلاب و دستاوردهای آن و انتقال این مفاهیم به نسل آینده می‌تواند نقش مهمی در افزایش بصیرت و آگاهی جوانان در مواجهه با دسیسه‌های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ایفا کند.

اسماعیلی اظهار کرد: پاسداشت و حرکت در مسیر ارزش‌های انقلاب اسلامی ضروری است و برای صیانت از دستاوردهای نظام اسلامی شایسته است با وفاق و اتحاد حرکت کنیم و اجازه ندهیم دشمن به صف عشق و ارادت ما ضربه‌ای وارد کرده و یا بخواهد آن را کم‌رنگ جلوه دهد.

وی امنیت را لازمه پیشرفت، توسعه و آبادانی کشور دانست و گفت: دست در دست هم برای پیشرفت و آبادانی منطقه تلاش خواهیم کرد و یقیناً پیشرفت و توسعه با تلاش شبانه‌روزی مسئولان و همراهی، همدلی و همکاری شما دانش‌آموزان در شهرمان محقق خواهد شد.

رئیس آموزش و پرورش اردکان نیز در این مراسم افزود: یکی از پیام‌های نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس، تکیه بر دانش و امر دانش‌اندوزی به عنوان اساس کار برای داشتن استقلال در ابعاد مختلف و رسیدن به قله‌های پیشرفت و تعالی کشور می‌باشد.

محمد اشرفیان با اشاره به اینکه همچنین دهه مبارک فجر فرصت مناسب برای بازگویی خدمات نظام اسلامی است، اظهار داشت: شخصیت امام راحل شخصیتی است که همه به آن احترام می‌گذارند و از وی‍ژگی‌های این انقلاب این است که انقلاب رهبری عالم دینی و آگاه داشته و مردم با تبعیت از او انقلاب خود را به ثمر رسانده‌اند.

وی با بیان این‌که دهه فجر یکی از عوامل اصلی گسترش انقلاب اسلامی در تمام دنیا است تصریح کرد: می‌توان گفت دهه فجر باعث تسهیل حرکت مردمی شد و تجمیع این شور و اشتیاق باعث پیروزی انقلاب با حضور امام شود.