شرکت آهک صنعتی اردکان با سرمایه‌گذاری دهیاری‌ها و با همکاری شرکت تعاونی همیاران روستایی شهرستان اردکان به بهره‌برداری خواهد رسید.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان جلسه بررسی تکمیل پروژه شرکت آهک صنعتی شرکت تعاونی همیاران روستایی شهرستان اردکان در سالن شهید عباسی فرمانداری برگزار شد.
 
در این جلسه که با حضور «هادی مقیمی» مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری، فرماندار اردکان و بخشداران اردکان برگزار شد در خصوص تکمیل این پروژه بحث و تبادل نظر گردید.
 
مقیمی با اشاره به این‌که برای تکمیل این واحد بزرگ صنعتی تاکنون بیش از 6 و نیم میلیارد تومان اعتبار صرف شده افزود: جهت تکمیل این پروژه صنعتی هزینه‌ای بالغ بر 3 میلیارد تومان مورد نیاز است که امیدواریم با رایزنی با دفتر معاونت توسعه روستایی از سوی دفتر نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی و پی‌گیری‌های فرماندار این شهرستان به زودی شاهد راه‌اندازی این واحد صنعتی با همکاری شرکت تعاونی همیاران روستایی باشیم.
 
مقیمی خاطرنشان کرد: خوشبختانه اردکان شاهد توسعه و رونق خوبی در همه زمینه‌ها بویژه در حوزه دهیاری‌ها و روستاها بوده است. وی افزود: کسب مقام اول شرکت تعاونی‌های همیاران روستایی کشور توسط شرکت تعاونی همیاران روستایی اردکان در نمایشگاه جامع مدیریت شهری و روستایی کشور نشان از عملکرد مناسب این شرکت دارد که امیدواریم با تکمیل این واحد صنعتی و ارزش افزوده قابل توجهی که نصیب این شرکت خواهد شد شاهد پیشرفت هر چه بیش‌تر آن و توسعه و عمران روستاها باشیم.
 
وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا پایان سال جاری شاهد تکمیل برخی از پروژه‌ها و همچنین راه‌‌اندازی واحدهای صنعتی در دست تکمیل با سرمایه گذاری شرکت تعاونی همیاران روستایی اردکان خواهیم بود.
 
در این نشست فرماندار اردکان نیز ضمن تأکید بر اهمیت تکمیل پروژه‌های صنعتی، اتمام پروژه شرکت آهک صنعتی شرکت تعاونی همیاران روستایی را خواستار شد.