علیرضا جدیدی اردکانی خبر داد:

سرپرست فرمانداری اردکان گفت:‌ اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران این شهرستان در همایش آموزشی مبشر توانستند در مرحله مانور عملیاتی در نظر گرفته شده رتبه اول را کسب نمایند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان علیرضا جدیدی اردکانی افزود: در همایش آموزشی مبشر که از تاریخ ۷ تا ۹ اسفند ماه سال جاری در محل کارخانه فولاد آلیاژی شهرستان اشکذر برگزار شد تیم‌های مدیریت بحران تمامی شهرستان‌های استان یزد با آمادگی لازم حضور یافتند.


وی اضافه کرد: در این همایش اعضا ضمن کسب هماهنگی‌ها با اعضای شورای مدیریت بحران استان با مفاهیم پایه و کابردی علم مدیریت بحران آشنا شدند.


سرپرست فرمانداری اردکان با بیان اینکه این اعضا درآزمون های کتبی و علمی و همچنین کارگاه‌های مشورتی مورد ارزیابی قرار گرفتند تصریح کرد: در این آزمون‌ها میزان اثربخشی این دوره مشخص شد که در این بین تیم مدیریت بحران شهرستان اردکان توانست با کسب نمرات بالا از شاخص‌های مورد نظر مدیریت و همایش ضمن کسب مقام اول در مانور عملیاتی در مجموع پس از تیم مدیریت بحران شهرستان خاتم مقام دوم همایش مبشر را از آن خود نماید.


درحاشیه برگزاری این همایش، نمایشی با عنوان «رد خون» با بازی سید مهدی طبایی و افسانه زمانیان با همکاری جمعیت هلال‌احمر و فرمانداری اردکان به روی صحنه رفت.