با حضور دانش‌آموزان در فرمانداری

مراسم استقبال نمادین ورود تاریخی حضرت امام خمینی به میهن اسلامی توسط دانش‌آموزان دبستان آل‌یاسین در فرمانداری اردکان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان در این آیین دانش‌آموزان با اجرای سرود، خواندن مقاله، اجرای طرح دبستانی‌ها و ترکاندن بادکنک‌ها با ایجاد شادی در فرمانداری این شهرستان یاد و خاطره ورود حضرت امام راحل به ایران اسلامی را گرامی داشتند .

 

فرماندار اردکان در این آیین ضمن تشکر از دانش‌آموزان که روزی به یادماندنی را در فرمانداری این شهرستان به یادگار گذاشته‌اند گفت: نظام جمهوری اسلامی وارد چهلمین سال پیروزی‌اش می‌شود .

 

هادی مقیمی با بیان اینکه این نظام و انقلاب خدمت زیادی به مردم و کشور ایران کرده است تصریح کرد: مردم ایران شرایط دشواری متحمل شده‌اند ولی با رهبری امام خمینی و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پیروز میدان شده‌اند و تاکنون شاهد پیشرفت‌های خوبی بوده‌اند.

 

وی از دانش‌آموزان خواست که با تلاش و کوشش آینده کشور ایران، استان یزد و اردکان را با استعدادهای درخشان خود، بسازند و از آن‌ها خواست که انسان‌های خوبی باشند تا بتوانند خدمتگزاران نمونه‌ای برای مردم در آینده باشند .

 

فرماندار اردکان ضمن تسلیت ایام فاطمیه، فرارسیدن دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و برای تمام دولتمردان و خدمتگزاران نظام اسلامی آرزوی موفقیت کرد.

 

در این آیین دانش‌آموزان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی بار دیگر با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

 

حضرت امام خمینی پس از سال‌ها دوری از کشور در میان پرشور ترین استقبال تاریخی در ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه روز ۱۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ با هواپیمای جمبوجت خطوط هوایی فرانسه با پرواز اختصاصی وارد تهران شدند./ایرنا