با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان
مراسم معارفه سرپرست جدید اداره راه و شهرسازی شهرستان اردکان برگزار شد.
 
مراسم تکریم و معارفه رؤسای اداره راه و شهرسازی اردکان صبح امروز با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان، معاون و مشاور عمرانی فرماندار و جمعی از راهداران در ساختمان اداره راه و شهرسازی این شهرستان برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان «غلامرضا رضایی» در ابتدای این مراسم با اشاره به وسعت شهرستان اردکان و اهمیت مسیر ترانزیتی واقع‌شده در این شهرستان گفت: با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی اردکان و وجود راه‌های مهم در این منطقه از کشور، حفظ و نگهداری این زیرساخت‌های حیاتی استان جز با تلاش و همت دوچندان همکاران در اداره راه و شهرسازی دست‌یافتنی نیست.
 
مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد با اشاره به پیش‌رو بودن هفته حمل و نقل و راهداری و روز راهدار، افزود: اداره راه و شهرسازی شهرستان اردکان از ادارات موفق و منضبط در استان است. وی این موفقیت را مرهون تلاش‌های جناب آقای «اکبریان» و زحمات شبانه‌روزی راهداران اردکانی دانست و ضمن تبریک روز راهدار گفت: راهداران با وجود همه‌ی کمبودها در امکانات، همواره با عشق و علاقه تلاش می‌کنند.
 
وی اخلاص را لازمه کاری همه راهداران و شاغلین در این اداره خواند و افزود: وضعیت شغلی راهداران عزیز که همیشه در سخت‌ترین شرایط جوی برای رفع مشکلات راه‌ها و جاده‌ها تلاش می‌کنند، نمونه‌ای از تلاش خالصانه است که تجسم عینی آن را در وجود آقای اکبریان رئیس سابق این اداره دیده بودیم.
 
وی در ادامه «سعید صالح» را یکی از مدیران پرتلاش دستگاه دولت عنوان کرد و افزود: امیدواریم سرپرست جدید این اداره که از نیروهای جوان، خوش‌آتیه و بومی استان است؛ با استفاده از تجارب رئیس سابق اداره راه و شهرسازی اردکان در رفع مشکلات جاده‌ای و مسائل این حوزه تلاش نماید.
 
گفتنی است در پایان این مراسم از «عبدالرحیم اکبریان» رئیس سابق اداره راه و شهرسازی اردکان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل و حکم سرپرستی «سعید صالح» به وی اعطا شد.