فرماندار اردکان در ابتدای اجرای زنده استاد سالار عقیلی
فرماندار اردکان در ابتدای مراسم اجرای زنده موسیقی توسط استاد سالار عقیلی و گروه راز و نیاز با اشاره به سابقه تاریخی و فرهنگی اردکان گفت: این‌جا (اردکان) زادگاه آیت‌الله خاتمی و مبتکر گفت‌وگوی تمدن‌ها و روایت تاریخ به زبان گفت‌وگو٬ اندیشه و اخلاق است.
 
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان٬ هادی مقیمی با اشاره به هفته سلامت با شعار جهانی «بیا در مورد افسردگی حرف بزنیم» گفت: بدون تردید اجرای برنامه‌های زنده موسیقی از نیازهای مردم است و در دنیای امروز که مشکلات روحی و روانی و افسردگی در بخش عظیمی از جامعه وجود دارد٬ لازم است برنامه‌های شاد و قانونمند در شهرستان برگزار شود.
 
 
وی خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید تمام همت خود را برای حمایت از برنامه‌های دارای مجوز به کار گرفته است و تأمین امنیت و آرامش این برنامه‌ها با رعایت حدود و موازین اسلامی را وظیفه خود می‌داند.
 
 
عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان اردکان با تقدیر از همکاری همه دستگاه‌ها در برگزاری این مراسم تصریح کرد: انتخابات ۲۹ اردی‌بهشت یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین رویدادهای سال ۹۶ است و آن‌گاه از مردم خواست با مشارکت گسترده و آگاهانه در این رقابت ملی٬ بار دیگر بلوغ سیاسی و اجتماعی خود را به نمایش بگذارند.
 
 
وی در تشریح معیارهای انتخاب صحیح افزود: کشور ما همواره از افراط و تفریط آسیب دیده است و لازم است انتخاب مردم منجر به ادامه آرامش و امنیت روانی در جامعه شود.