در جلسه شورای اداری شهرستان اردکان مطرح شد

در ابتدای جلسه شورای اداری شهرستان اردکان، از زحمات سیدحجت‌الله رضوی‌نسب در سمت مدیر توزیع برق شهرستان اردکان تقدیر و سیدناصر میرفخرالدین به‌عنوان مدیر جدید توزیع برق اردکان معرفی شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان، صحتی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد در این جلسه با تقدیر از زحمات رضوی‌نسب گفت: به همت مسئولین شهرستان اردکان، با جرئت می‌توان ادعا کرد که تأسیسات برق این شهرستان در هیچ شهرستان دیگری از استان وجود ندارد.

 

وی افزود: در شهرستان اردکان از لحاظ توزیع و تغذیه شبکه، مزیت‌های نسبی وجود دارد. به‌علاوه ازنظر تغذیه، این شهرستان از یک‌سو به پست یزد و از طرفی به پست‌های اصفهان متصل است و از لحاظ انرژی، پایداری خوبی در شبکه شهرستان اردکان وجود دارد.

 

محمدرضا صحتی گفت: روستاهای دارای سکنه این شهرستان ۱۰۰درصد دارای برق هستند و این ویژگی در استان یزد منحصر به شهرستان اردکان است.

 

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد، با بیان این‌که بیش از ۶۰درصد برق کشور توسط بخش خصوصی تولید می‌شود؛ افزود: طول شبکه فشار متوسط در اردکان بیش از ۱۴۴۰ کیلومتر است.

 

وی رضوی‌نسب را از مدیران فعال و پرتلاش استان معرفی کرد و گفت: با درخواست نام‌برده مبنی بر انتقال موافقت شده و اکنون مدیری تازه‌نفس و پرانگیزه که خدمات شایانی را در کاهش خاموشی‌های شهرستان بافق ارائه نموده؛ در اردکان مشغول به خدمت خواهد شد.

 

در ادامه، سیدحجت‌الله رضوی‌نسب، دوران مدیریت در اردکان را دوران طلایی خدمت خود عنوان کرد و افزود: خوشبختانه با همدلی و همکاری همه مسئولان شهرستان، نرخ کم‌ترین خاموشی در استان را به‌دست آورده‌ایم.

 

وی، کسب رتبه برتر در وصول مطالبات و ارزیابی عملکرد، بیش‌ترین جذب بودجه استان در حوزه برق و به‌روزشدن واگذاری انشعابات را از دیگر موفقیت‌های دوره مدیریت خود عنوان کرد و گفت: ۱۲هزار و ۱۷۸ مشترک از ابتدای سال ۸۹ تاکنون به جمع مشترکین در شهرستان اردکان اضافه شده‌اند.

 

مدیر پیشین توزیع برق شهرستان اردکان در پایان از تعامل مسئولان شهرستان اردکان تقدیر نمود و برای سیدناصر میرفخرالدین آرزوی موفقیت کرد.