به‌ریاست فرماندار اردکان
نشست مشترک انجمن‌های کتابخانه‌های عمومی شهر اردکان، احمدآباد و عقدا به ریاست فرماندار این شهرستان و با حضور اعضای انجمن با هدف تشریح برنامه‌های هفته گرامیداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار در محل کتابخانه عمومی آیت‌الله فاضل برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اردکان به نقل از روابط عمومی اداره کتابخانه‌های عمومی، «حسین اسماعیلی» فرماندار اردکان در ابتدای جلسه ضمن گرامی‌داشت این هفته از تلاش‌های مجموعه اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان به‌ویژه کتاب‌داران برای رشد و توسعه کتاب‌خوانی و ارتقای وضعیت کیفی کتابخانه‌ها تقدیر و تشکر کرد و مساعدت و تلاش برای رشد کتابخانه‌ها را کمک به رشد فرهنگ و بالندگی نسل جوان دانست.
 
وی همچنین بر لزوم پویایی محیط کتابخانه تأکید کرد و بیان داشت: اگر محیط کتابخانه طراوت و شادابی لازم را داشته باشد و از خمودگی و رکورد به دور باشد، به طور طبیعی شرایط برای استقبال مخاطب از کتاب و مطالعه فراهم شده است و این هفته فرصت مناسبی برای تغییر و تحول است.
 
«حسین پایدار» رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اردکان نیز در ابتدای جلسه با ارائه گزارشی از اقدامات صورت‌گرفته در حوزه کتابخانه‌های شهرستان، موضوع این نشست را برنامه‌ریزی به منظور گرامی‌داشت هفته کتاب و کتاب‌خوانی و تکریم مقام کتاب‌داران در شهرستان بیان کرد و اظهار داشت: امیدواریم در این هفته با همکاری سایر نهادهای فرهنگی شهرستان و اعضای انجمن کتابخانه‌ها، کتاب و کتابخوانی را برای افراد جامعه ملموس‌تر کنیم.
 
در ادامه این جلسه، اعضای انجمن کتابخانه‌های شهرستان اردکان نیز پیشنهادهای خود را برای بهتر برگزار شدن برنامه‌های هفته بزرگداشت کتاب و کتاب‌خوانی و تکریم کتاب‌داران ارائه کردند.
 
در پایان از همکاری‌ها و زحمات اعضای انجمن با اهدا یادبود و لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.
 
گفتنی است در حاشیه این جلسه فرماندار اردکان از بخش‌های کتابخانه آیت‌الله فاضل بازدید کرد.