فرماندار اردکان پس از نشست با مدیر بانک کشاورزی اردکان

فرماندار اردکان از کارآفرینان خواست طرح‌های اشتغال‌زایی خود را هر چه زودتر به دستگاه‌های اجرایی شهرستان ارائه دهند.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، هادی مقیمی در نشستی با مدیر بانک کشاورزی و دارندگان طرح‌های اشتغال‌زایی اردکان افزود: در شرایط کنونی ایجاد اشتغال ضروری است و بنا بر تأکید مسئولان استانی، مدیران باید هر چه سریع‌تر مشکلات طرح‌های اشتغال‌زایی را حل و رفع کنند.


وی اضافه کرد: در این نشست، ۱۶ طرح مرتبط با بانک کشاورزی با حضور صاحبان طرح‌ها بررسی شد.


فرماندار اردکان تأکید کرد: بعد از بررسی مشکلات راهکارهایی اتخاذ گردید که لازم است به‌منظور سرعت بخشیدن به روند کار، مستندات، تکمیل و ارائه شود.


مقیمی، کمبود منابع اعتباری را یکی از مشکلات دانست و افزود: هرچند منابع اعتباری کم است ولی درمجموع عملکرد بانک کشاورزی در پرداخت طرح‌ها قابل‌قبول است.


وی از افرادی که آمادگی دارند و به معنای واقعی کارآفرین هستند تقاضا کرد به دستگاه‌های اجرایی مربوطه مراجعه و طرح‌هایی که میزان اشتغال‌زایی بالا دارد و یا استراتژیک، نوآور و دانش‌بنیان است را ارائه دهند تا در کارگروه اشتغال مطرح و به‌منظور ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان به بانک‌ها ابلاغ شود.


فرماندار اردکان گفت: در این نشست ۱۶ طرح بررسی شد که عمدتاً غیردامی و در حوزه‌های مختلف کشاورزی بود و با رفع مشکلات، تسهیلات آن‌ها در اسرع وقت پرداخت خواهد شد.

 

گقتنی است مجموع اعتبارات این طرح‌ها ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بوده است.