معاون استاندار یزد:

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد خواستار تعیین تکلیف هر چه زودتر پروژه الکترود گرافیتی اردکان شد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان، «علی زینی‌وند» در بازدید از این پروژه با بیان اهمیت آن در تولید محصولات استراتژیک صنعت فولاد کشور، افزود: سازمان ایمیدرو باید برای تعیین تکلیف این پروژه تلاش کند.

 

وی با تشکر از حضور رئیس هیئت عامل سازمان ایمیدرو در استان یزد و شهرستان اردکان، وی را مدیری خوش‌فکر و از نیروهای بسیار باسابقه و باتدبیر وزارت صنعت، معدن و تجارت دانست و اظهار امیدواری کرد: در دوره مدیریت جدید رئیس‌ هیئت عامل سازمان توسعه معادن و صنایع معدنی ایران پروژه‌های نیمه‌تمام به بخش خصوصی واگذار شوند و شفاف‌سازی کامل را در سازمان ایمیدرو شاهد باشیم.

 

زینی‌وند با اشاره به اینکه در شأن ایران نیست ‌که بهره‌برداری برخی از پروژه‌ها طولانی‌تر از زمان مقرر شود، به اهمیت پروژه الکترود گرافیتی اردکان اشاره کرد و ادامه داد: از سازمان ایمیدرو می‌خواهیم برای تعیین تکلیف این پروژه که تولید محصولاتش در صنعت فولاد کشور بسیار مهم و استراتژیک است، تلاش کند.

 

وی همچنین به فعالیت‌های مجتمع صنعتی چادرملو اشاره کرد و افزود: در این واحد تولیدی و صنعتی از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا استفاده می‌شود و مدیران چادرملو بیشترین حساسیت را نسبت به مدیریت مصرف آب و رعایت استانداردهای محیط زیستی دارند که انتظار داریم در تصمیم‌گیری و تعیین تکلیف پروژه الکترود گرافیتی اردکان نقش تأثیرگذاری داشته باشند.

 

زینی‌وند یادآور شد: سازمان ایمیدرو در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی مورد انتظار مؤثرتر از گذشته عمل کند.