بخشدار مرکزی اردکان:
بخشدار مرکزی اردکان در جلسه هماهنگی برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و دهه فجر ۹۷ در بخش مرکزی گفت: پروژه دشمنان برای ناامیدکردن مردم از نظام و انقلاب محکوم به شکست است.
 
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اردکان کمال حلوایی در این نشست با بیان این‌که پیروزی انقلاب اسلامی در سایه همراهی و خواست مردم به رهبری امام‌خمینی (ره) صورت گرفته؛ اظهار داشت: لازم است جنبه مردمی این برنامه‌ها تقویت شود.
 
 
وی بیان داشت: دشمنان انقلاب و در رأس آن‌ها امریکا در طول چهل‌سال گذشته از هیچ تلاشی برای ضربه‌زدن به انقلاب و کشور دریغ نکرده‌اند و تحریم‌ها، تهدیدها و... ازجمله این اقدامات بوده است.
 
 
حلوایی افزود: به پشتوانه همراهی و همدلی مردم و دولت‌های پس از انقلاب و در سایه رهنمودهای رهبری، پروژه ناامیدکردن مردم از آینده انقلاب با شکست مواجه شده است.
 
 
بخشدار مرکزی با بیان این‌که برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر امسال باید با تنوع و خلاقیت بیش‌تر برگزار شود؛ بر لزوم توجه به برگزاری برنامه‌های شاد در روستاها تأکید کرد.
 
 
وی افتتاح پروژه‌های عمرانی در شهرها و روستاها، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان بخش، برگزاری مسابقات و بازی‌های بومی و محلی، مسابقات قرآنی، آذین‌بندی شهرها و روستاها و... را از برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بخش مرکزی عنوان کرد.
 
 
گفتنی است در این جلسه، رؤسای کمیته‌های شهرستانی دهه فجر به بیان دیدگاه‌ها و اقدامات خود پرداختند.