‌به نام خدا
عصر کنونی را متأثر از توسعه تکنولوژی و وسایل ارتباط جمعی می‌توان عصری بی‌نظیر ازلحاظ میزان ارتباطات و سرعت اطلاع‌رسانی دانست و در این شرایط رسانه‌ها و فعالان عرصه رسانه می‌توانند نقشی بی‌نظیر در شکل‌گیری و جهت‌دهی به افکار عمومی و تأثیرگذاری در مناسبات و رفتارها ایفا کنند.
خبرنگاران متعهد و تیزبین، از این فضای ایجادشده به نفع رفع دغدغه‌های اجتماعی و مردمی و جلوگیری از کج‌روی‌ها و تندروی‌ها، بیان نقاط ضعف و قوت و نیز آگاهی‌بخشی و هدایت‌گری بهره می‌برند و با نمایاندن مسیر صحیح در حوزه تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی ایفای نقش و مسئولیت می‌کنند و از این روست که خبرنگاری و تلاش در حوزه اطلاع‌رسانی را می‌توان یکی از مشاغل حساس، مهم و کاملاً تخصصی نامید.
آن‌چه در موضوع رسانه به‌ویژه در شهرستان اردکان حائز اهمیت است؛ پرهیز از سیاه‌نمایی و غلو و رساندن حقیقت به مخاطب است. رسانه‌ها به‌واسطه رسالت و ابرازهای در اختیار خود، بیش از دیگران «می‌توانند» و «باید» از موضوعات آگاهی یابند و آن‌گاه با زبانی هنرمندانه و با قلمی آگاهانه و عالمانه آن‌را به مخاطبان عرضه دارند.
این‌جانب فرارسیدن ۱۷ امرداد، سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و اصحاب رسانه آگاه، منصف، بی‌ادعا و امانت‌دار تبریک عرض نموده و از خدمات و فعالیت‌های یک‌ساله آنان به‌ویژه در حوزه اطلاع‌رسانی کرونا که نقش مهمی در مهار و کنترل بیماری در شهرستان داشت صمیمانه قدردانی می‌نمایم. امید که در سایه تلاش‌های این عزیزان، شأن و منزلت خبررسانی و خبرنگاری بیش‌ازپیش تقویت شود.
‌‌
بهروز شهابی‌زاد، فرماندار شهرستان اردکان