بازدید بخشدارعقدا از روند مرمت آب‌انبار حوض صفه

 

◽️به گزارش روابط عمومی بخشداری عقدا خانم منصوری با بازدید از انبار حوض صفه در جریان کمبودها و مشکلات مراحل مرمت این بنا قرار گرفت.

◽️بخشدارعقدا در این بازدید گفت:مرمت این بنا به صورت خودجوش توسط مردم فرهنگ دوست عقدا شروع شده است اما به علت هزینه‌های بالای مرمت و گرانی مصالح و حمل و نقل این روند اصلاح و مرمت با مشکل مواجه شده است که در این بازدید در جریان کار این مرمت و مراحل طی شده قرار گرفتم.

◽️خانم منصوری گفت:در حال حاضر حدود یک سوم کارِ بازسازی و مرمت این بنا انجام شده ولی برای اتمام کار احتیاج به نگاه ویژه مسئولین شهرستان و تخصیص اعتبار لازم برای این کار است که متاسفانه در صورت عدم حمایت لازم این روند این بازسازی با مشکل مواجه خواهد شد.

◽️بخشدارعقدا با اشاره به جایگاه ویژه شهرعقدا در زمینه گردشگری گفت:رونق گردشگری در شهرستان اردکان و خاصه بخش عقدا احتیاج به مشارکت صنایع و حمایت مالی آنها از پروژه‌های مربوط به بازسازی بناهای تاریخی و ایجاد بومگردی دارد که در این زمینه از مسئولین شهرستان اردکان و مخصوصاً آقای دشتی نماینده اردکان که رئیس فراکسیون گردشگری نیز هست می خواهیم که به این مسئله نگاه ویژه ای داشته باشند.