پوردهقان‌اردکان با انتقاد از ضعف عملکرد برخی دستگاه‌ها در حوزه جوانان:
اولین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اردکان صبح امروز به ریاست پوردهقان‌اردکان برگزار شد.
 
سرپرست فرمانداری اردکان در این نشست با بیان این‌که با همت جوانان، کشور ما به موفقیت‌های روزافزون نائل آمده، توجه بیشتر به جوانان به‌عنوان آینده‌سازان کشور را در راستای رشـد و تعالی همه‌جانبه ضروری دانست.
 
وی افزود: نیل به هدف جوان‌گرایی در امور، نیازمند سیاسـت‌گذاری‌های مدبرانه مسئولان و دستگاه‌های ذی‌ربط و برگزاری طرح‌ها و برنامه‌های متناسـب با نیازهای جوانان است.
 
مصطفی پوردهقان‌اردکان بیان داشت: دستگاه‌های متعددی متولی حوزه جوانان هستند و برنامه‌های این حوزه باید شفاف، عملیاتی و با زمان‌بندی مشخص باشد.
 
رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان اردکان با انتقاد از غفلت و ساده‌انگاری برخی دستگاه‌ها در این حوزه اظهار داشت: رویه‌های جاری، راهگشا نیست و مشکلاتی نظیر مسکن، ازدواج و آسیب‌های اجتماعی نیاز به برنامه مدون و عملیاتی با همکاری همه دستگاه‌ها دارد.
 
وی لزوم حضور جوانان متخصص، تحصیل‌کرده و نخبه در جلسات تصمیم‌گیری در این حوزه را یادآور شد و گفت: این‌که بدون درنظرگرفتن اولویت‌ها و نیازهای جوانان، توسط افراد معدودی برای ساماندهی امور آنان تصمیم‌گیری شود؛ آسیب‌زاست.
 
پوردهقان‌اردکان مقوله نشاط اجتماعی را به‌خصوص در ایام کرونا مهم ارزیابی کرد و از دستگاه‌های متولی خواست برنامه‌های عملیاتی خود را ارائه کنند.
 
در پایان این مراسم، از دانشکده فنی شهید بهشتی، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دانشگاه پیام‌نور اردکان به‌عنوان دستگاه‌های برتر در همکاری با ستاد ساماندهی امور جوانان، سعید صالح رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل به‌عنوان جوان‌ترین مدیر شهرستان و «محمد دهستانی» و «راضیه حوت» به‌عنوان جوان‌ترین مدافعان سلامت شهرستان با اهدای لوح و هدیه قدردانی شد.