به ریاست پوردهقان‌اردکان:
جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان به ریاست مصطفی پوردهقان‌اردکان و با موضوع بررسی تخصیص اعتبارات سال ۹۹ با حضور منتخبی از دستگاه‌های شهرستان برگزار شد.
 
سرپرست فرمانداری اردکان سال ۹۹ را براساس اسناد موجود، پرچالش‌ترین و سخت‌ترین سال از لحاظ تأمین اعتبارات در کشور عنوان کرد و گفت: این وضعیت در ۵۰ سال اخیر بی‌سابقه بوده است.
 
وی گفت: در عین‌حال با پی‌گیری‌های انجام‌شده در سطح استان و شهرستان‌ها، تخصیص اعتبارات در این سال حدود ۷۰ درصد بوده که رکورد مناسبی با توجه به شرایط سخت اعتباری محسوب می‌شود.
 
رئیس کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اردکان افزود: مجموع اعتبارات شهرستان اردکان در سال ۹۹، حدود ۲۴ میلیارد تومان بوده که ۵۵ درصد تخصیص یافته است.
 
پوردهقان‌اردکان بیان داشت: تخصیص اعتبارات استانی، نفت‌وگاز، متوازن، ورزش، راه روستایی و جرایم رانندگی به‌ترتیب ۷۵، ۱۲، ۳۴، ۴۳، ۸۷ و ۱۵ درصد بوده است.
 
سرپرست فرمانداری اردکان با یادآوری ظرفیت‌های قانون بودجه کشور، تحرک بیش‌تر دستگاه‌ها را خواستار شد و گفت: ۸۵ درصد اعتبارات کشور به‌صورت ملی توزیع می‌شود و مدیران باید پی‌گیری و مطالبه‌گری کنند تا سهم شهرستان از این بخش محفوظ بماند.
 
پوردهقان‌اردکان درخصوص نحوه توزیع اعتبارات در سال ۱۴۰۰، گفت: طی تغییرات صورت‌گرفته، به‌جای احصای شاخص‌ها ازسوی دستگاه‌ها، اعتبارات به‌شکل فصل و برنامه برای شهرستان‌ها و دستگاه‌ها تعیین خواهد شد.