جلسه توجیهی طرح کالابرگ الکترونیکی در بخش عقدا برگزار شد.

 

◽️به گزارش روابط عمومی بخشداری عقدا جلسه توجیهی طرح کالابرگ الکترونیکی در بخشداری عقدا به ریاست فاطمه زهرا منصوری بخشدارعقدا و رییس اداره صمت شهرستان اردکان و دهیاران این بخش در سالن جلسات بخشداری عقدا برگزار شد 

◽️بخشدار گفت :کالابرگ الکترونیکی اقدام دولت برای بهبود و حمایت وضعیت معیشتی و تقویت سلامت غذایی مردم است.

◽️وی با بیان اینکه دولت نگاه ویژه‌ای به معیشت مردم دارد و تلاش کرده تا به رفاه مردم آسیب وارد نشود، افزود: اقدامات دولت سیزدهم برای تقویت بنیه اقتصادی مردم قابل توجه است و طرح کالابرگ الکترونیکی با استقبال خوب مردم مواجه شده است اما متاسفانه هنوز برخی نسبت به این طرح و قابلیت های آن و نحوه استفاده از آن آگاهی کاملی ندارند.

◽️فلاح رییس اداره صمت نیز در این جلسه گفت: ۱۰ قلم کالای اساسی در طرح کالابرگ الکترونیکی ثبت شده که خانوارها می‌توانند بر اساس نیاز، مقدار کمتر یا بیشتری از کالاهای اساسی را به انتخاب خود و تا سقف میزان اعتبار خریداری کنند.

◽️فلاح گفت: در این طرح اعتبار تمام خانوارهای یارانه‌بگیر شارژ شده و آنان می‌توانند یک ماه زودتر از دریافت یارانه نقدی، از این اعتبار جهت خرید کالاهای اساسی مشمول طرح ملّی کالابرگ الکترونیک استفاده کنند.

◽️منصوری بخشدار عقدا در ادامه گفت: این طرح در بخش عقدا نیاز به اطلاع رسانی بیشتر و همکاری و آموزش مغازه داران برای اتصال به درگاه فروش کالا برگ الکترونیکی دارند که لازم است اداره صمت این آموزش ها را برای مردم بخش عقدا داشته باشد تا مردم بتوانند از مزیت این طرح استفاده نمایند.

◽️رییس اداره صمت شهرستان اردکان گفت: از نکات خوب استفاده از کالابرگ الکترونیکی افزایش اعتبار ۱۲۰ هزار تومانی است که در صورت استفاده از این طرح این میزان اعتبار به مبلغ یارانه آنها افزوده می شود.

◽️در ادامه این جلسه آقای فلاح با بیان نرم افزار شما و آموزش استفاده از آن به دهیاران خواستار توجه بیشتر به این طرح شد تا مردم بخش عقدا بیشتر از مزایای آن بهره مند شوند.