فرماندار اردکان در نشست با مدیرکل بنیاد شهید استان:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با مصطفی پوردهقان‌اردکان دیدار و درخصوص برنامه‌های ترویجی فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان اردکان بحث و تبادل‌نظر شد.
 
حجت‌الاسلام عباس زارع در این نشست بیان داشت: نسل آینده و امروز ایثارگران و خانواده‌های شهدا مایه افتخار و عزت ایران اسلامی هستند.
 
مدیرکل بنیاد شهید استان با بیان این‌که جامعه ایثارگری بیش از چهارصد نخبه، ۳۰ نفر هیئت‌علمی و صدها خیر را به استان تقدیم کرده است؛ گفت: جهاد علمی و فرهنگی پس از دوران جنگ تحمیلی ادامه یافته و نتایج آن حضور شخصیت‌های علمی از این قشر در جامعه است.
 
وی با اشاره به شرح وظایف بنیاد شهید تصریح کرد: ثبت خاطرات آزادگان در حوزه نوحه‌خوانی و مداوای مجروحین در زیر شکنجه رژیم بعث با توجه به رشادت‌های پرسنل بهداشت و درمان در شرایط کرونایی و نیز نزدیکی به ایام محرم در دستورکار این بنیاد قرارگرفته است.
 
فرماندار اردکان نیز در این نشست با اشاره به وضعیت و سابقه فرهنگی و مذهبی شهرستان اردکان گفت: موفقیت‌های کشور در عرصه‌های گوناگون از برکت حضور و یاد شهدا و ایثارگران و خانواده‌های آنان است.
 
مصطفی پوردهقان‌اردکان بیان داشت: در راستای رسیدگی به امور خانواده‌های شهدا، دیدارهای هفتگی با حضور مسئولان ارشد شهرستان برنامه‌ریزی شده است.
 
عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان تصریح کرد: یکی از رسالت‌های بنیاد شهید ضبط و ثبت خاطرات خانواده‌های شهدا براساس توصیه‌های مقام معظم رهبری است که می‌تواند اثرگذاری مثبتی بر جامعه به‌ویژه نسل جوان داشته باشد.
 
فرماندار اردکان بیان داشت: با تمام توان برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش خواهیم کرد.