اولین مرحله از قرعه کشی نهضت ملّی مسکن برای متقاضیان شهرهای اردکان و احمدآباد با حضور نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، فرماندار اردکان و جمعی از مسئولین

قرعه کشی طرح نهضت ملّی مسکن شهرهای اردکان و احمدآباد

 

به گزارش روابط فرمانداری اردکان، اولین مرحله از قرعه کشی نهضت ملّی مسکن برای متقاضیان شهرهای اردکان و احمدآباد با حضور نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، فرماندار اردکان و جمعی از مسئولین محلی و تعدادی از متقاضیان در محل سالن مرحوم سنایی برگزار شد.
در ابتدای این مراسم جدیدی مدیر بنیاد مسکن شهرستان اردکان با اشاره به تعداد ثبت نام شدگان، تایید نهایی و متقاضیانی که در طرح نهضت ملّی مسکن در شهرهای اردکان و احمدآباد واریز وجه نموده، قرعه کشی بین این متقاضیان برگزار می‌شود.

وی افزود: تعداد ۵۰۰ نفر متقاضی در شهر اردکان که از این تعداد مطابق نظرسنجی صورت گرفته ۳۷۰ نفر زمین به آنها تحویل و ۱۳۰ نفر هم توسط بنیاد مسکن واحدهای آنها تا مرحله سفت کاری ساخته و در شهر احمدآباد نیز تعداد ۱۲۰ قطعه زمین تحویل متقاضیان جهت ساخت می‌شود.
 جدیدی با اشاره به کمبود زمین در شهرستان اردکان افزود: در سایت ۱۲۴ هکتاری اردکان تعداد ۲۴۰۰ قطعه زمین و در سایت ۱۰/۷ هکتاری احمدآباد نیز تعداد ۲۲۲ قطعه زمین جانمایی شده و هم اکنون آماده سازی و اجرای شبکه معابر توسط امور اجرایی و ماشین آلات عمران بنیاد مسکن با پیشرفت فیزیکی ۶۰٪ در حال اجرا می‌باشد.
 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان نیز در این مراسم ضمن قدردانی از حمایت‌های مسئولین شهرستان در تعامل و همکاری در اجرای طرح نهضت ملّی مسکن در شهرستان گفت: همان‌گونه که همگان می‌دانید منابع مالی اجرای طرح از آورده متقاضیان و تسهیلات بانکی تامین می‌شود و دولت نیز کمک‌های قابل توجهی مانند واگذاری زمین به صورت اجاره ۹۹ ساله، ارائه تخفیفات مناسب در پرداخت عوارض شهرداری و نظام مهندسی و همچنین در تامین زیرساخت‌های این طرح داشته که با وجود مشکلات پیش رو و با تلاش شبانه روزی و جهادی همکاران بنیاد مسکن توانسته‌ایم در اجرای طرح نهضت ملّی مسکن موفق عمل نماییم.

سبزواری فرماندار اردکان نیز ضمن تقدیر از اقدامات بنیاد مسکن در اجرای طرح نهضت ملّی مسکن در شهرستان بر ضرورت همکاری و مساعدت مسئولین کشوری و استانی در حل مشکلات متقاضیان از جمله کمک در پرداخت آورده متقاضیان و ... تاکید نمودند.

 در پایان این مراسم نیز قرعه کشی جهت مشخص شدن قطعات هر متقاضی برگزار و به سه نفر از متقاضیان این طرح برگ قرارداد توسط مسئولین تحویل داده شد.