فرماندار اردکان در نشست با رئیس حوزه علمیه خواهران استان
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان با همراهی جمعی از اساتید و مدیران حوزه‌های خواهران شهرستان اردکان با فرماندار دیدار و گفتگو کرد.
 
حجت‌الاسلام محمد کارگر در این نشست با بیان اینکه بیش از ۳ هزار طلبه هم‌اکنون در حوزه‌های علمیه خواهران استان مشغول تحصیل هستند؛ گفت: همچنین حوزه‌های علمیه خواهران استان بیش از ۲ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تربیت کرده است.
 
وی اظهار داشت: با توجه به تزریق شبهات در فضای مجازی، حوزه‌های علمیه وظیفه خطیرتر و سنگین‌تری یافته‌اند تا با تولید علم و افزایش آگاهی جامعه از اثرات مخرب به‌ویژه بر نسل جوان پیشگیری کنند.
 
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان ادامه داد: برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی نیازمند حمایت جدی فرمانداری اردکان هستیم.
 
فرماندار اردکان نیز با یادآوری شاخصه‌های فرهنگی و اجتماعی مردم اردکان گفت: مهاجرت‌ها باعث افزایش آسیب‌های اجتماعی شده و مقابله با این آسیب‌ها وظیفه و رسالت دستگاه‌های ذی‌ربط به ویژه نهادهای فرهنگی است.
 
مصطفی پوردهقان‌اردکان بیان داشت: زنگ خطر آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در بسیاری از مناطق استان به صدا درآمده و کارکرد حوزه‌های علمیه در این موضوع باید بیش از پیش عملیاتی شود.
 
وی حضور طلاب و روحانیون در فضاهای مجازی برای پاسخ‌گویی به شبهات و نشر آموزه‌های دینی و اخلاقی را ضروری دانست و گفت: برای حفاظت از شعائر دینی و مذهبی، نیازمند کار جهادی و تلاش شبانه‌روزی هستیم.
 
فرماندار اردکان در پایان برای حمایت از توسعه فضاهای آموزشی در حوزه‌های علمیه شهرستان قول مساعد داد.