معاون رییس جمهور:

ایجاد خانه‌های مولد برای زنان در دستور کار دولت است

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ایجاد خانه‌های مولد برای زنان در کنار همسرداری و فرزند آوری، در دستور کار دولت است که پیگیری و اقدام می‌شود.
 

انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در دیدار با آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، با اشاره به اجرای سه طرح در حوزه خانواده، گفت: این طرح ها در برخی از استان ها شروع شده و به تدریج در سایر استان های کشور اجرا خواهد شد.
 
معاون رییس جمهور در امور بانوان بیان کرد: طرح زندگی و بالندگی، رویداد خانواده و طرح شناسایی زنان تاثیرگذار در عرصه‌های مختلف جزو برنامه‌های مهمی است که آغاز شده و بر اساس اهداف نظام و دولت با قوت ادامه دارد.
 
وی به برگزاری کنگره ملی بانوان تاثیرگذار همزمان با روز زن اشاره کرد و افزود: این رویداد با هدف معرفی بانوان فعال، موفق و تاثیر گذار در نقاط مختلف کشور برگزار می شود تا از آن ها تقدیر کرده و نقشه راهی برای رسیدن به الگوی سوم زن مسلمان باشند.
 
خزعلی تاکید کرد: هدف زندگی طیبه در سایه همکاری و اجرای طرح های مختلف با جلب مشارکت مردم، مسئولان و بانوان اجرایی می‌شود و دولت با همه توان برای تحقق خانواده در تراز انقلاب اسلامی وظایف خود را بیش از گذشته در کشور انجام می‌دهد.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات